آذری جهرمی: رفع موانع رشد پیام رسان های ایرانی در دستورکار قرار گرفته است

    کد خبر :134345

وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت:رفع موانع رشد پیام رسان های ایرانی در دستورکار قرار گرفته است.

محمد جواد آذری جهرمی روز دوشنبه در صفحه توئیترخود نوشت:بر اساس مصوبه شورای عالی فضای مجازی، پیام رسانهای ایرانی مورد حمایت ویژه قرار خواهند گرفت و رفع موانع رشد این صنعت در دستور کار قرار گرفته است.
وی نوشت:بخش مهمی از مصوبه مربوط به پیام رسانها، ایجاد مکانیزم و روالی برای حفظ حریم خصوصی کاربران است.
آذری جهرمی افزود:حکمرانی داده و حفظ حریم خصوصی دو چالش مهم عصر حاضر در جهان است. کلید موفقیت اعتماد کاربران است که روالهایی در مصوبه مذکور برای آن دیده شده است.
به گزارش ایرنا وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات روز یکشنبه هفتم آبان ماه و هنگام دیدار از نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های داخلی به انتقاد از رفتار ناعادلانه صدا و سیما در برخورد با پیام رسان های داخلی پرداخت.
وی در ادامه یکی از مهم‌ترین رویکردهای وزارت ارتباطات را حمایت از پیام رسان های داخلی برشمرد و از پیش بینی بسته های حمایتی برای آنها خبر داد.
اذری جهرمی با بیان اینکه اکنون رفتار صدا و سیما برای حمایت از پیام رسان های بومی عادلانه نیست، گفت: صدا و سیما برخی مواقع پیام رسان های خارجی را تبلیغ می کند اما وقتی می خواهند نام یک پیام رسان داخلی را در برنامه تلویزیونی اعلام کنند می گویند تبلیغ است به همین دلیل است که باید مشکلات را در بحث تبلیغ پیام رسان های بومی و اپلیکیشن های ایرانی حل کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید