بازداشت 241 نفر از دلالان ارز، سکه و طلا

    کد خبر :963891
دستگیری دلالان بازار ارز

 سخنگوی فراجا از دستگیری ۲۴۱ نفر از سوداگران اصلی بازار ارز، سکه و طلا از اول آذرماه با اجرای تعداد ۲۴ طرح و تشکیل ۷۲ پرونده قضائی خبر داد

سردار مهدی حاجیان گفت: به دنبال ایجاد، نوسانات غیر معمول در بازار ارز و سکه پلیس، با راه اندازی قرارگاه عملیاتی ویژه مبارزه با اخلالگران بازار ارز، سکه و طلا را در دستورکار خود قرار داده است.

سخنگوی فراجا ادامه داد: از اول آذرماه با اجرای تعداد ۲۴ طرح ۲۴۱ نفر از سوداگران اصلی بازار ارز، سکه و طلا دستگیر و ۷۲ پرونده قضائی در این خصوص تشکیل شده است.

وی عنوان کرد: از متهمان دستگیر شده تعداد شش میلیون و ۲۶۰ هزار واحد انواع ارز غیرمجاز کشف شده است و پلیس ضمن برخورد قاطع با عوامل معاملات فردایی سکه، طلا و ارز با شناسایی ۹۲ کانال فضای مجازی فعال در این زمینه و تشکیل ۱۶ پرونده قضائی ۴۱ نفر از عوامل اصلی مخل امنیت بازار در این عرصه را بازداشت کرده است.

حاجیان همچنین خاطرنشان کرد: پلیس به همراه نهادهای ذیربط نظارت مداوم بر حوزه بازار ارز، سکه و طلا نظارت کامل داشته و به صورت روزانه از اماکن و صرافی‌ها و واحدهای فعال در این حوزه بازدید و بازرسی می‌کند.

سخنگوی فراجا در پایان ضمن تشکر از همکاری‌های مردم در خصوص ارسال اطلاعات مربوط به اخلالگران بازار ارز، سکه و طلا به پلیس گفت: پلیس با اشراف کامل تحرکات و فعالیت سودجویان حوزه اقتصاد را تحت کنترل خود دارد و با افرادی که به هر نحوی در معیشت مردم ایجاد اخلال کنند قاطعانه برخورد قانونی خواهد کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید