بازداشت 2 سوئدی در ایران به اتهام موادمخدر

    کد خبر :734532

وی روز سه‌شنبه در جریان یک کنفرانس خبری گفت: «اصل موضوع صحت دارد و دو نفر از اتباع کشور سوئد به جرم قاچاق مواد مخدر و در حالی که محموله‌های مواد مخدر داشتند توسط ضابطین قضایی دستگیر شده‌اند.»

سخنگوی قوه قضائیه بدون اشاره به هویت افراد یاد شده و یا زمان و محل دستگیری آنها گفت که این پرونده در مرحله رسیدگی قرار دارد و متهمان نیز در بازداشت به سر می‌برند.

اسماعیلی سپس یادآور شد: «برابر ضوابط و مقررات قانونی که در مورد بازداشت اتباع خارجه است، از طریق وزارت خارجه بازداشت اتباع را به دولت و به سفارت آنها اعلام کردیم و آنها می توانند از امتیازات سایر زندانیان مانند ملاقات برخوردار شوند.»

غلامحسین اسماعیلی در ادامه تاکید کرد که هنوز رای این پرونده از سوی دادگاه صادر نشده و تکلیف متهان پس از صدور رای نهایی مشخص خواهد شد.

تسنیم اوایل ماه جاری میلادی از دستگیری دو سوئدی خبر داده و اعلام کرده بود که این افراد عضو یک باند بین المللی قاچاق مواد مخدر بودند و در چارچوب یک «عملیات پیچیده» دستگیر شده‌اند.

این خبرگزاری با اشاره به اینکه در جریان عملیات یاد شده تعدادی از اعضای اصلی یک باند بین المللی مواد مخدر از جمله دو تبعه کشور سوئد دستگیر شدند، یادآور شده بود که بخش بزرگی از محموله کشف شده در عملیات را مواد مخدر صنعتی خطرناک تشکیل می داد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید