بازداشت لیدرهای معاندان در سرپل ذهاب

  • سیاسی
  • پنجشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ ۲۳:۴۹
    کد خبر :1021287
وزارت اطلاعات
فرماندار سرپل ذهاب از بازداشت لیدرهای معاندان توسط سربازان گمنام امام زمان خبر داد.

به گزارش ایرنا، فرماندار سرپل ذهاب از شناسایی و دستگیری تعدادی از لیدرهای اصلی معاندان که شهروندان را به ایجاد آشوب و ناامنی دعوت می‌کردند، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.

«صدراله بابلی»  افزود: طی رصدهای شبانه روزی و چندماهه سربازان گمنام امام زمان (عج) شامل جامعه اطلاعاتی متشکل از پلیس اطلاعات امنیت، اداره اطلاعات، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان سرپل ذهاب، افرادی را که در زمینه فراخوان های اعتراضی، تبلیغ و ترویج برای سلطنت طلبان فعالیت داشتند با اشراف چندماهه بر روی آن ها دستگیر کردند.

وی اظهار کرد: افراد دستگیر شده که عاملان اصلی معاندان برای دعوت افراد به فراخوان های اعتراضی و تبلیغ برای سلطنت طلبان بودند با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شده و تعدادی هم احضار و مورد ارشاد قرار گرفتند.

فرماندار سرپل ذهاب با هشدار به عوامل فریب خورده و کسانی که قصد ناآرامی و آشوب کشاندن امنیت شهرستان سرپل ذهاب را دارند، گفت: تمام تحرکات افراد تحت رصد جامعه اطلاعاتی شهرستان بوده و دستگاه های امنیتی با پشتوانه دستگاه قضایی با افرادی که قصد ایجاد اخلال در جامعه و امنیت را داشته باشند، برخورد خواهند کرد.

بابلی، از اهالی شهرستان خواست تا هرگونه گزارش و اخبار مردمی خود را با شماره تماس های ۱۱۰نیروی انتظامی، ۱۱۳ستاد خبری اداره اطلاعات و ۱۱۴ ستادخبری سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در میان بگذارند تا در کمترین زمان ممکن بررسی و پیگیری شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید