بازتاب قهرمانی تیم فوتبال هفت نفره ایران در مسابقات آسیا-اقیانوسیه

  • ورزشی
  • شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷ ۹:۲۳
    کد خبر :431336

کسب عنوان نخست توسط تیم ملی ایران در مسابقات فوتبال هفت نفره قهرمانی آسیا-اقیانوسیه در سایت insidethegames بازتاب داشت.

تیم ملی فوتبال هفت نفره ایران با پیروزی در چهار دیدار پیاپی برابر تایلند، کره جنوبی، اردن و استرالیا به مقام نخست رقابت‌های قهرمانی آسیا-اقیانوسیه در جزیره کیش دست یافت.

قهرمانی ایران در سایت insidethegames بازتاب داشت. این سایت با اشاره به پیروزی 7 بر صفر ایران در بازی آخر برابر استرالیا نوشت: «این بازی آخرین دیدار رقابت‌هایی بود که به صورت دوره‌ای برگزار شد و مثل یک فینال بود، چون هر دو تیم سه دیدار قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند. میزبان که بالاترین رنکینگ را در بین تیم‌های شرکت کننده در اختیار داشت، چهار دقیقه پس از شروع بازی توسط عباس ترابی به گل اول رسید. در ادامه عبدالرضا کریمی‌زاده کاپیتان ایران دو گل زد تا نیمه اول 4 بر صفر شود و این بدان معنا بود که بازی تقریباً به پایان رسیده است.»

در ادامه این گزارش با اشاره به گلزنی فرزاد مهری، عباس ترابی و رسول آتش‌افروز در نیمه دوم آمده است: «این نتیجه بدان معنا بود که ایران به عنوان قهرمان آسیا در سال‌های 2006، 2010 و 2014، اولین تیمی است که در مسابقات آسیا-اقیانوسیه قهرمان می‌شود. ایران به همراه استرالیا جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان 2019 در سویا اسپانیا را کسب کرد.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید