بارتز: پاری سن ژرمن به غرور خود و ارزش های فرگوسن باخت

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ ۱۲:۵۰
    کد خبر :503061

دروازه بان سابق تیم ملی فرانسه پس از باخت پاری سن ژرمن مقابل منچستر گفت: پاری سن ژرمن تمرکز خود را از دست داده بود.

شب گذشته از دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، پاری سن ژرمن در پارک دپرنس میزبان منچستر یونایتد بود و با نتیجه 3 بر یک مغلوب شد.

دیدار رفت را شاگردان توخل با دو گل به سود خود پایان داده بودند و امید زیادی برای صعود داشتند. اما پنالتی جنجالی که داور بازی در دقیقه 90 برای شیاطین سرخ گرفت همه چیز را به سود شاگردان سولسشر کرد تا در نهایت منچستر با بردی معجره‌آسا و دراماتیک راهی مرحله بعد شوند. دو تیم به تساوی 3 بر 3 رسیدند و به دلیل گل زده در خانه حریف شیاطین سرخ صعود کردند.

فابین بارتز، سنگربان سابق تیم ملی فرانسه به تحلیل این بازی پرداخت و در مصاحبه با روزنامه اکیپ فرانسه گفت: پاری سن ژرمن به رقیب و فوتبال احترام نگذاشت. احترام اولین ماموریت هر ورزشکار و بازیکن فوتبال است. شما باید به رقیبتان در هر شرایط احترام بگذارید. از لحاظ فنی سن ژرمن تیم برتر بود و این قدرتش را در پیروزی ای که در انگلیس به دست آورد ثابت کرد.

وی افزود: پاری سن ژرمن تمرکز خود را از دست داده بود. در بازی های بزرگ تیمی برنده است که اشتباهات کمتری داشته باشد. پاری سن ژرمن از ریمونتادای بارسلونا درس نگرفت و از اشتباهات گذشته تجربه کسب نکرد و در این لحظات به تاریخ هر باشگاه آگاه می شویم. البته نباید نقش سولسشر را در این برد فراموش کنیم. او بازیکنی بود که زیرنظر آلکس فرگوسن بازی کرده و تمام ارزش های مربیگری را از او یاد گرفته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید