ایکاردی: اگر رفتنم به صلاح اینتر باشد، می‌روم

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۰:۳۲
    کد خبر :280527

مهاجم آرژانتینی نراتزوری به شایعه جدایی‌اش از این تیم دامن زد.

مائورو ایکاردی اعتراف کرد که آینده مبهی در اینتر دارد و ممکن است که این آخرین فصل حضورش در این تیم باشد. ایکاردی که با قیمتی حدود 120 میلیون یورو ارزشمندترین بازیکن اینتر محسوب می‌شود با انتقالش و پولی که از فروشش عاید نراتزوری می‌شود، می‌تواند بخش زیادی از مشکلات مالی باشگاه را برطرف کند.

با توجه به غیرمحتمل‌ شدن راهیابی اینتر به لیگ قهرمانان فصل آینده بعد از شکست خانگی شب گذشته‌اش مقابل ساسولو، حالا احتمال جدایی بازیکن سابق سامپدوریا از آبی‌و‌مشکی‌پوشان شهر میلان نیز قوت گرفته است.

ایکاردی در این خصوص به شبکه‌های اسکای اسپورت ایتالیا و مدیا ست پرمیوم گفت: من هر سال دارم این را تکرار می‌کنم. باید با باشگاه صحبت کنم. اگر ماندنم به نفع تیم باشد می‌مانم وگرنه می‌روم. همیشه تصمیمی را گرفته‌ام که به نفع باشگاه و تیم بوده است. زمانی که فصل به پایان برسد، ما با باشگاه صحبت خواهیم کرد و باید دید که چه چیزی برای باشگاه بهتر است. این وضعیت ناراحت کننده است. ما امشب می‌‌خواستیم پیروز شویم اما ساسولو بازی خوبی ارائه کرد و دروازه‌بان این تیم هم بهترین شب دوران بازیگری‌اش را داشت.

به گزارش تسنیم، ایکاردی ادامه داد: ما فصل را فوق‌العاده آغاز کردیم اما در ادامه دچار افت شدیم اما تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که من به کارهایی که انجام داده‌ایم، افتخار می‌کنم. هدف ما گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان بود و نگرفتن آن یعنی به هدف‌مان نرسیدیم. امیدوارم کروتونه بتواند در حق ما لطفی کند (لاتزیو را شکست دهد) تا ما همچنان این شانس را داشته باشیم که در بازی رودرو مقابل لاتزیو در هفته آخر سهمیه لیگ قهرمانان را بگیریم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید