ستاره ایرانی پورتو آماده درخشش مقابل اینتر

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ ۲۰:۲۵
    کد خبر :981971
طارمی

ستاره ایرانی پورتو پس از دو مسابقه دوباره مقابل اینتر میلان به ترکیب تیمش برمی‌گردد.

 مهدی طارمی بعد از مسابقه رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که حضور ۸۳ دقیقه‌ای مقابل اینتر میلان داشت و علی‌رغم موقعیت‌سازی برای هم‌تیمی‌هایش نتوانستند به گل برسند و با شکست یک بر صفر زمین را ترک کردند، امشب دوباره آماده درخشش برابر شاگردان سیمونه اینزاگی است.

مهاجم ایرانی پورتو در شرایطی آماده بازگشت به ترکیب تیمش است که طی دو هفته گذشته لیگ برتر پرتغال مقابل تیم‌های چاوز و استوریل جزو ۱۱ نفر اصلی حضور نداشت و در همین دو مسابقه یک پاس گل داد، یک پنالتی گرفت و یک گل به ثمر رساند تا نشان دهد برای بازی با اینتر میلان در بهترین شرایط فنی قرار دارد.

مهدی طارمی در آخرین تمرین پورتو در زمین اختصاصی این باشگاه، با روحیه بالا و چهره‌ای خندان در صف اول بازیکنان دیده شد و بعید است سرخیو کونسیسائو مثل دو دیدار قبلی تیمش دوباره این مهره هجومی زهردار را در ترکیب قرار ندهد و به دنبال استفاده از او برای رسیدن به پیروزی مقابل اینتر است.

تیم فوتبال پورتو از ساعت ۲۳:۳۰ امشب در ورزشگاه دو دراگائو میزبان اینتر میلان خواهد بود که مهدی طارمی به دنبال ثبت ششمین گل خود در فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ قهرمانان اروپا است و انگیزه زیادی دارد شکست یک بر صفر تیمش در بازی رفت را جبران کند تا بتوانند به مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها برسند.

ورزش3/

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید