این لپ تاپ دارای یک هدفون داخلی است

    کد خبر :1015998
لپ تاپ

لپ تاپ‌ها امروز ابزار مهمی برای کسب و کارها هستند و البته تنها شامل کسب و کارها نشده و انواع مختلفی از لپ تاپ را در بازار می‌توان یافت از دانشجویی گرفته تا تجاری و گیمینگ.

بازتاب-اگر اخبار فناوری را دنبال کنید، همیشه با برخی محصولات خاص رو به رو می‌شوید که دارای ویژگی خاصی هستند. یکی از این محصولات این لپ‌تاپ جدید شرکت Metaphyuni Computers چینی بوده که دارای هدفون داخلی است. نوت بوک مجهز به پردازنده اینتل، از هدفون‌های بی سیم در تاچ پد خود برخوردار است. با این حال، به نظر رسیده این دستگاه هنوز به تولید نرسیده و باید منتظر تولید انبوه آن بود.

در جریان کنفرانس اشتراک‌گذاری فناوری اینتل 2023، شرکت Metaphyuni Computers چین لپ‌تاپ جدید خود را با طراحی نسبتاً خلاقانه به نمایش گذاشت. این لپ‌تاپ که Metaphyuni Creative Business Book نامیده می‌شود، دارای یک پد لمسی بوده که به عنوان یک پایه شارژ برای هدفون‌ها عمل می‌کند. خود هدفون‌ها در داخل دکمه‌های چپ و راست پد لمسی پنهان شدند.

 

لپ تاپ

 

ITHome گزارش می‌دهد که این لپ‌تاپ به کاربران اجازه می‌دهد تا با فشار دادن مرکز دو دکمه تاچ پد، هدفون‌های بلوتوث را داخل پد پنهان کنند. این کار با استفاده عادی از دکمه‌های چپ و راست تداخلی ایجاد نمی‌کند. طراحی منحصر به فرد برای جلسات آنلاین، تماشای فیلم‌ها و موقعیت‌های دیگر مناسب است. این می‌تواند شما را از دردسر حمل همیشه هدفون با خود نجات دهد.

این نوت بوک تجاری هنوز در دست توسعه بوده، اما انتظار می‌رود در ماه اکتبر عرضه شود. ما معتقدیم که در ابتدا فقط در چین در دسترس خواهد بود، زیرا Metaphyuni Computers هنوز هیچ محصولی را در بازار جهانی عرضه نکرده است. جزئیات دیگری از این لپ تاپ مانند قیمت آن هنوز مشخص نیست.  احتمالا از این ایده توسط شرکت‌های دیگر استقبال خواهد شد و باید منتظر ماند.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید