اینستاگرام قابلیت ایجاد کانال در منطقه خاورمیانه را فعال می کند

    کد خبر :1002058
اینستاگرام

برکسی پوشیده نیست که اینستاگرام شبکه اجتماعی پرمخاطب بوده و هر روز نیز برتعداد کاربران آن افزوده می‌شود.

بازتاب-به تازگی اینستاگرام قابلیت جدید Broadcast Channels یا کانال را دردسترس کاربران خود در منطقه خاورمیانه قرار داد. این ویژگی برای کمک به تولیدکنندگان محتوا تدارک دیده شده تا بهتر محتوا خود را در دسترس کاربران قرار دهند.

پیشتر این ویژگی در مرحله آزمایشی قرار داشت و اکنون شامل کاربران بیشتری می‌شود که در مناطق مختلف می‌توانند از آن بهره گیرند. آخرین حرکت غول رسانه‌های اجتماعی یکی از آخرین تلاش‌های آن برای تعاملی‌تر کردن تجربه بین کاربران و سازندگان است.

با صحبت بیشتر در مورد خود این ویژگی، به سازندگان این امکان را می دهد که به طور مستقیم به همه طرفداران خود پیام ارسال کنند و با آنها ارتباط برقرار کنند. بنابراین افراد پر دنبال کننده می‌توانند با داشتن کانال سریع‌تر محتوا خود را در معرض دید کاربران قرار دهند. همانطور که از نام آن پیداست، اساساً یک ابزار پیام‌رسانی بوده و حتی به شما اجازه می‌دهد تا پیام‌های متنی، تصاویر، ویدیوها و یادداشت‌های صوتی ارسال کنید. این کانال از ایجاد نظرسنجی پشتیبانی کرده و مستقیماً از طرفداران می‌توان بازخورد دریافت کرد.

اینستاگرام

 برخلاف سازندگان، فالوورها فقط می‌توانند به پیام‌های سازنده کانال واکنش نشان دهند یا در نظرسنجی شرکت کنند. هنگامی که یک کانال پخش به کار گرفته می‌شود، دنبال کنندگان یک اعلان برای پیوستن به کانال دریافت می‌کنند.

پس از ورود اعضا، می‌توانند کانال پخش را قطع یا ترک کنند. جدا از این، سازنده می تواند از طریق بایو خود لینک به کانال بگذارد یا روی استیکر کانال در استوری کلیک کنند. قابل ذکر است، این خبر همچنین پس از اینکه متا اشتراک تأیید پولی را برای فیس بوک و اینستاگرام آورده، منتشر شد. باید انتظار داشت این شبکه اجتماعی ویژگی‌های بیشتری را به برنامه پرمخاطب خود بیافزاید.

در اخباری مرتبط رقیب توییتر متا بزودی از راه خواهد رسید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید