اینستاگرام به ویژگی جدید هوش مصنوعی مجهز می شود

    کد خبر :1061544
اینستاگرام به ویژگی جدید هوش مصنوعی مجهز می شود

همانطور که Meta AI اوایل امروز در واتس اپ راه اندازی شد، متا اکنون یک ویژگی هوش مصنوعی دیگر را در اینستاگرام، دیگر رسانه اجتماعی محبوب این غول فناوری، آزمایش می کند.

به گزارش بازتاب-این نوار جستجو است، اما به جای جستجو، می‌توانید با آن چت کنید. گزارشی از TechCrunch می گوید که هوش مصنوعی در نوار جستجوی اینستاگرام منعکس کننده صفحه جستجوی هوش مصنوعی Perplexity است. این کاملاً توضیحی است: درست مانند واتساپ، به‌زودی می‌توانید با هوش مصنوعی متا در نوار جستجو چت کنید، که سپس شما را به DM می‌برد یا محتوا را جستجو/کشف کنید.

متا چندی پیش در رویداد Meta Connect 2023 اعلام کرد که هوش مصنوعی متا را به واتساپ، مسنجر و اینستاگرام می‌آورد. در حالی که این شرکت به طور خاص به نحوه عملکرد آن در نوار جستجوی اینستاگرام اشاره نکرده، با توجه به اینکه چقدر سخت است تا ویژگی‌های هوش مصنوعی بیشتری را به برنامه محبوب اشتراک‌گذاری تصویر و ویدیو فشار دهید، تعجب آور نیست.

پیش از این، گزارش داده بودیم که یک جستجوگر کد دریافته بوده که اینستاگرام به لطف هوش مصنوعی به‌زودی به شما امکان می‌دهد ویدیوهای کوتاه Reels خود را با استفاده از صدای خود به زبان‌های مختلف دوبله کنید. نکاتی درباره قابلیت بازنویسی متن استوری اینستاگرام با استفاده از هوش مصنوعی نیز مشاهده شده است. هنگامی که متنی را در استوری اینستاگرام خود می‌نویسید، دکمه‌ای به نام “Rewrite this” وجود خواهد داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید