ایلان ماسک 7 اکتبر توییتر را در نهایت خریداری می کند

    کد خبر :945143
ایلان ماسک

به گزارش جی اس ام آرنا به نقل از CNBC، خرید توییتر توسط بنیانگذاران تسلا و اسپیس ایکس، ایلان ماسک، ممکن است در این جمعه صورت گیرد. بنابراین در نهایت شایعات تمام خواهد شد و توییتر به ماسک می‌رسد.

بازتاب-‌‌GSM Arena تصریح می کند که پرونده های SEC واقعیت زیر را تأیید می کند: معامله باید با قیمت توافق شده در 25 آوریل انجام شود که در ماه سپتامبر توسط سهامداران تأیید شد. قبل از آن، ماسک قصد داشت خرید توییتر را متوقف کند و گفت که تعداد زیادی ربات و حساب های جعلی در این شبکه اجتماعی وجود دارد. جلسه دادگاه در مورد پرونده ماسک و توییتر برای 17 اکتبر برنامه ریزی شده است، اما در صورتی که خود طرفین درگیری را حل کنند، ممکن است لغو شود.

ایلان ماسک 7 اکتبر توییتر را در نهایت خریداری می کند

به یاد بیاورید که روز گذشته، ایلان ماسک نامه ای به توییتر ارسال کرد و در آن اعلام کرد که قصد دارد شبکه میکروبلاگینگ را با هزینه اولیه 44 میلیارد دلار یا 54.2 دلار به ازای هر سهم خریداری کند.

ایلان ماسک میلیاردر بعداً در صفحه توییتر خود گفت که خرید توییتر “شتاب دهنده ای برای ایجاد X است، برنامه ای برای همه چیز”. این سرویس ممکن است بسیار شبیه به برنامه فوق العاده چینی WeChat باشد، که میلیاردر آشکارا آن را تحسین کرد و از یک سرویس پیام رسانی به یک اینترنت کوچک با یک میلیارد کاربر تبدیل شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید