ایلان ماسک به دنبال شکست جیمیل گوگل

    کد خبر :1054181

ایلان ماسک سال 2020 با خرید توییتر به ارزش 44 میلیارد دلار، بمب خبری را در عرصه فناوری ایجاد کرد و حال در نظر دارد بزودی ایکس میل را به عنوان رقیب جیمیل ارائه دهد.

بازتاب-ایلان ماسک، مدیرعامل X (توئیتر سابق)، راه‌اندازی قریب‌الوقوع Xmail را تایید کرده که باعث گمانه‌زنی در مورد پتانسیل آن برای رقابت با سرویس جیمیل گوگل شده است. اعلام ماسک بلافاصله پس از انتشار شایعات مربوط به تعطیلی قریب الوقوع جیمیل در اینترنت منتشر شد.

این تایید پس از توییت Nathan McGrady، یکی از اعضای ارشد تیم مهندسی امنیت X منتشر شد که در مورد تاریخ ارائه Xmail جویا شد. ماسک فوراً پاسخ داد و تأیید کرد که این سرویس در افق است و زمینه را برای چیزی که می‌تواند تغییر قابل توجهی در چشم‌انداز خدمات ایمیل باشد فراهم کرد.

جیمیل

جامعه فناوری با افزایش نگرانی‌ها در مورد سرنوشت جیمیل، با یک پست ویروسی در X که ظاهراً تعطیلی سرویس ایمیل Google را اعلام می‌کرد، به شدت شروع شد. این پست همراه با اسکرین شات از ایمیل ادعایی گوگل با عنوان “گوگل در حال غروب جیمیل است” باعث وحشت و گمانه زنی‌های گسترده‌ای در مورد آینده جیمیل شد.

ایمیل منتشر شده ادعا می‌کرد که جیمیل از اول آگوست 2024 تمام فعالیت‌های خود را متوقف می‌کند و پشتیبانی از ارسال، دریافت یا ذخیره ایمیل‌ها را متوقف می‌کند. در حالی که این پست توجه زیادی را به خود جلب کرد، شک و تردید در مورد صحت آن به وجود آمد و بسیاری اعتبار آن را به عنوان یک اعلامیه قانونی از طرف گوگل زیر سوال بردند.

گوگل به تازگی این خبر را تکذیب کرده و قرار نیست جیمیل بسته شود. بنابراین اگر از کاربران سرویس ایمیل گوگل هستید نباید نگران این مسئله باشید زیرا برنامه‌ای برای غیرفعال شدن آن وجود ندارد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید