ایلان ماسک در آمازون اینترنت ارائه می دهد/ پوشش اینترنت در مکان های صعب العبور

    کد خبر :911731

ایلان ماسک در نشستی با کارآفرینان برزیلی و مقامات محلی آمادگی خود را برای مشارکت در اجرای پروژه گسترش دسترسی به اینترنت در آمازون اعلام کرد. وی در تلاش بوده اینترنت را در مناطق گسترده‌ای ارائه کند.

بازتاب-  ایلان ماسک درباره این موضوع بیان داشته:

من مفتخرم که به برزیل برگشته‌ام، جایی که قبلاً بارها از آن بازدید کرده‌ام، و بتوانم در پروژه‌ای مشارکت کنم که هدف آن گسترش اینترنت در مناطقی است که مردم به آن دسترسی ندارند، مانند آمازون.

ماسک پس از این گفته اظهار داشت که هدف اون کنترل جنگل زدایی هم است. او در توییتر خود نوشت که قرار است 19000 مدرسه روستایی در برزیل را به اینترنت متصل کند. برای این کار البته از شبکه Starlink استفاده خواهد شد.

سفر ماسک به برزیل حاصل توافق فابیو فاریا وزیر ارتباطات این کشور بود که در نوامبر سال گذشته با مدیرعامل اسپیس ایکس دیدار کرد. سپس این مقام رسمی از برنامه‌های اسپیس ایکس برای مشارکت در پروژه‌های دولتی برزیل جهت ارائه اتصال به اینترنت برای مدارس روستایی و حفظ جنگل‌های استوایی آمازون خبر داد.

وزیر ارتباطات برزیل نیز در توییتر نوشت:

هدف وزارت ارتباطات این است که اطمینان حاصل شود مدارس تا پایان سال 100٪ به هم متصل هستند و اطمینان حاصل شود که فناوری برای کمک به نجات آمازون ایستاده است.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید