ایستگاه‌های رادیویی اسرائیل هک شد

    کد خبر :906421

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که ایستگاه‌های رادیویی این رژیم هک و در آن شعارهای حامیان فلسطین منتشر شده است.

بر اساس این گزارش شب گذشته گروهی از هکرهای سایبری موفق شدند به ایستگاه‌های رادیویی رژیم صهیونیستی از جمله رادیو 103 نفوذ کنند. طبق گزارش روزنامه اسرائیل هیوم، هکرها پیامی را با لهجه و زبان عربی منتشر کردند مبنی بر اینکه «آزادی فلسطین نزدیک و قدس پایتخت فلسطین» است.

رسانه‌های صهیونیستی مدعی شدند که این هکرها وابسته به ایران هستند.

به گزارش روزنامه جروزالم پست، پخش زنده وب سایت شبکه رادیویی «Lev Hamedina» دچار اختلال شد و برنامه وب سایت ایستگاه رادیویی 100FM نیز با برنامه‌ای در حمایت از فلسطین جایگزین شد.

هم زمان با نزدیک شدن به روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، اداره داخلی سایبری رژیم‌صهیونیستی یکشنبه درباره حملات سایبری احتمالی علیه سایت‌ها و زیرساخت‌های اسرائیل در روز قدس هشدار داد.

چنین هشدارهایی همچنان بیانگر نگرانی آشکار مسئولان رژیم صهیونیستی درباره حملات سایبری احتمالی است که می‌تواند روز جمعه انجام شود. به ویژه اینکه تعداد حملات سایبری علیه اسرائیل طی دو سال گذشته به شکل قابل توجهی افزایش یافته و به یک تهدید واقعی برای امنیت سایبری این رژیم تبدیل شده است و خود صهیونیست‌ها نیز به آن اعتراف می‌کنند.

اخیرا روزنامه صهیونیستی جروز الم پست فاش کرد که در مقطع زمانی 2020تا 2021 و زمانی که حملات سایبری در سطح جهان حدود 50 درصد افزایش یافته بود این میزان افزایش برای اسرائیل 92 درصد بود.

در ابتدای سال جاری میلادی نیز عملیات‌های سایبری ویژه‌ای علیه رژیم صهیونیستی آغاز شده که بیانگر شکست و ضعف این رژیم در ایمن‌سازی این سایت‌ها و زیرساخت‌های آن در برابر چنین حملاتی است.

به گزارش تسنیم، بر همین اساس صهیونیست‌ها نگرانند که در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مصادف با روز قدس ضربات سایبری گسترده‌ای از طرف‌های مختلف دریافت کنند. البته همانطور که گفته شد این نگرانی اسرائیلی‌ها بیهوده نبود و احتمال انجام چنین حملاتی به ویژه از جانب گروه‌های مقاومت زیاد است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید