ایران در شرایطی نیست که کسی بخواهد او را تهدید کند

  • سیاسی
  • دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ ۱۶:۲۰
    کد خبر :1032771
حاجی زاده

فرمانده نیروی هوافضای سپاه اعلام کرد: آمریکایی‌ها ایران را تهدید نمی‌کنند. آن‌ها در مکاتباتی که دارند بعضاً در یک شب سه مرحله با ایران مکاتبه داشتند و همه این مکاتبات با زبان تمنا و خواهش است. ایران در شرایطی نیست که کسی بخواهد او را تهدید کند ما در اوج قدرت هستیم و برای همه شرایط خود را آماده کرده‌ایم.

حاجی‌زاده در پاسخ به پرسشی درباره قدرت نیروی هوافضای سپاه، اظهار کرد: ما امروز فقط در حوزه موشکی در تراز جهانی نیستیم بلکه در حوزه پهپادی، فضایی، پدافندی، رادار و سایر بخش‌ها نیز از الگوی شهید طهرانی مقدم استفاده شده است و دانشمندان پرتعدادی در مجموعه ما و همچنین در حوزه‌های عملیاتی حضور دارند. این مسیر تولید قدرت نه تنها در سطح منطقه‌ای بلکه در سطح جهانی نیز اتفاق افتاده است و سرمایه‌ای برای امنیت ملی و منطقه است.

وی در پاسخ به پرسشی درباره ادعای کشورهای غربی مبنی بر این‌که برد موشک‌های بردبلند ایران تا سرزمین‌های اشغالی نیست، ادامه‌ داد: من چنین سخنی را نشنیده‌ام و کسی چنین ادعایی نمی‌کند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه ادامه داد: امروز این تجهیزات در رزمایش‌ها، عملیات‌ و حمله به عین الاسد و جنگ ۳۳ روزه حزب‌الله علیه رژیم صهیونسیتی استفاده شده، این توانمندی کاملا نقد است و فکر نمی‌کنم کسی درباره آن ابهام داشته باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید