ایران – امارات؛ قدرت نمایی برای تثبیت صدرنشینی در فینال گروه C

  • ورزشی
  • سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ ۸:۴۵
    کد خبر :1049134
ایران - امارات

تیم ملی فوتبال ایران امروز (سه‌شنبه سوم بهمن 1402) سومین و آخرین دیدار خود در مرحله گروهی جام ملت های آسیا 2023 را برگزار می‌کند.

به گزارش طرفداری، تیم ملی ایران با پیروزی مقابل فلسطین و هنگ کنگ، صعود خود به مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا را قطعی کرده و برای تثبیت صدرنشینی، نیاز به یک تساوی مقابل امارات دارد.

شاگردان پائولو بنتو در دیدار نخست هنگ کنگ را سه بر یک شکست دادند، ولی برابر فلسطین با نتیجه تساوی یک – یک متوقف شدند. ملی‌پوشان ایران در پنج بازی اخیر خود چهار برد و یک تساوی داشته و آمار فوق‌العاده 15 گل را ثبت کرده‌اند؛ میانگین سه گل در هر بازی.

پیروزی شگفت‌انگیز عراق مقابل ژاپن، معادلات جام 2023 را به‌هم ریخت. «سامورایی‌ها» بعد از 11 پیروزی متوالی باختند و البته با توجه به قانون بازی رودررو، شانس صدرنشینی در گروه D را به طور قطعی از دست دادند.

از طرفی با توجه به احتمال صدرنشینی کره جنوبی در گروه E ممکن است دو مدعی قهرمانی شرق آسیایی خیلی زود در مرحله یک‌هشتم نهایی با یکدیگر دیدار کنند. صدرنشینی ایران در گروه C به معنای حضور در همان سمت جدول مرحله حذفی خواهد بود که احتمالا کره جنوبی و ژاپن حضور دارند.

شاگردان امیر قلعه نویی در دو بازی نخست نمایش خوبی داشته‌اند و به تعبیر بسیاری از کارشناسان و حتی چهره‌های صاحب‌نام حاضر در جام ملت‌های آسیا از جمله روبرتو مانچینی سرمربی ایتالیایی عربستان یکی از مدعیان قهرمانی هستند.

ملی‌پوشان ایران بنا بر تأکید قلعه نویی در نشست خبری، مقابل امارات با تمام قوا و توان به میدان می‌روند تا فینال صدرنشینی را به سود خود خاتمه دهند و بدون توجه به محاسبات جدول حذفی، قدرت خود را به رخ حریفان بکشند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید