ایران‌خودرو از رکورد تولید دو سال گذشته عبور کرد

    کد خبر :780216

گروه صنعتی ایران‌خودرو پس از عبور از رکورد تولید سال گذشته در پایان آذر، در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، رکورد تولید سال ۹۷ را نیز پشت سر گذاشت.

بزرگ‌ترین خودروساز کشور، روز گذشته ششم بهمن‌ماه در آستانه میلاد خجسته دخت نبی اکرم (ص) و دهه مبارک فجر، توانست با مشارکت و همدلی کارکنان و همراهی زنجیره تامین و سازندگان، رکورد جدیدی را در شرایط سخت تحریمی، به جای بگذارد.

گروه صنعتی ایران‌خودرو تا روز گذشته ۴۲۳ هزار و ۳۹۸ دستگاه انواع خودروی سواری و وانت را به تولید رساند و از عدد تولید کل سال ۹۷ عبور کرد.

این خودروساز، پیش از این نیز در روز پایانی پاییز امسال با تولید ۳۷۰ هزار و ۳۹۹ دستگاه خودرو از رکورد تولید کل سال ۹۸ عبور کرد.

به گزارش ایکوپرس، به این ترتیب، اقدامات ایران‌خودرو برای ایجاد ثبات در تولید و تحقق اهداف سال، به ثمر نشسته و برنامه‌های مختلفی که بدخواهان کشور برای زمین‌گیر کردن و توقف تولید در زنجیره ارزش خودروی کشور در نظر گرفته بودند بی‌اثر مانده است. این خودروساز با ایجاد رونق و جهش در تولید، زمینه بازگشت مجدد نیروهای کار در شرکت‌های قطعه‌ساز را نیز فراهم کرده است.

آبی‌پوشان جاده مخصوص، در صدد هستند تا پایان سال نیز هدف تعیین شده تولید را محقق کرده و ۵۰۰ هزارمین خودرو را در سال ۹۹ به تولید برسانند. بی‌شک استمرار شرایط فعلی و پاسخگویی به دغدغه تمامی ذی‌نفعان، نیازمند پشتیبانی نهادهای ذی‌ربط در رفع موانع موجود و حمایت از تولید ملی است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید