ایجاد غرفه های میوه و تره بار در مترو تهران

    کد خبر :885195
ایجاد غرفه های میوه و تره بار در مترو تهران

تفاهم نامه فعالیت های مشترک شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با سازمان میادین میوه و تره بار برای عرضه اقلام اساسی به شهروندان با حضور آقای ”مهدی شایسته اصل“ مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران وآقای ” ایوب فصاحت“ مدیر عامل سازمان میادین میوه و تربار امضا شد.

مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران حومه با اشاره به اینکه روزانه حدود ۲ تا ۳ میلیون سفر در متروي تهران انجام مي شود گفت : اين عامل مي تواند زمينه اي براي ايجاد كار مشترك فراهم كند تا با کمک سازمان میادین میوه و تربار بتوانیم در بحث معیشتی ارائه خدمت کنیم.

شایسته اصل افزود : سازمان میادین میوه و تره بار در این قضیه رویکرد جدیدي را ارائه داده است كه در آن اقلام با قیمت بسیار مناسب و به دور از حضور دلال ها به دست شهروندان برسد.

مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران با اشاره به اینکه در فاز اول، غرفه هاي سازمان ميوه و تره بار در 30 ايستگاه مترو ایجاد می شود، گفت: از فردا با بررسي فضاي ايستگاه هاي مترو، مکان‌هایی كه برای مردم دسترسي راحت تري دارد، شناسايي می شود و در اختيار اين سازمان قرار مي دهيم .

شایسته اصل خاطر نشان کرد: اميدواريم تا شب عيد بتوانيم 30 ايستگاه را مشخص كنيم.

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تربار هم گفت : در فاز اول این تفاهم‌نامه، کالاهای اساسی مانند قند، شكر و روغن در ايستگاه هاي مترو با قيمت مصوب عرضه مي شوند و در فازهاي بعدي اقلام ديگر مانند ميوه با شرايط خاص و مناسب ايستگاه هاي مترو عرضه خواهد شد.

به گزارش صدا و سیما، فصاحت افزود: به منظور رعایت حال مردم و مسافران در ماه های پایانی سال و ایام ماه مبارک رمضان کالاهاي اساسی را با کمترین قیمت و بدون واسطه‌گری عرضه مي کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید