اچ‌ پی نخستین لپ‌ تاپ گیمینگ مجهز به صفحه‌ نمایش ۲۴۰ هرتزی و نسل جدید کارت گرافیک Nvidia را رونمایی کرد

    کد خبر :462401

معرفی نوآوری‌های جذاب در CES ۲۰۱۹ ادامه دارد و اچ‌پی نیز دست پر به این رویداد آمده است.

اچ‌پی امروز و در جریان CES 2019، نخستین لپ‌تاپ با صفحه‌‌نمایش ۲۴۰هرتزی دنیا را رونمایی کرد. این لپ‌تاپ برای گیمرها و طرفداران بازی‌های کامپیوتری محصولی رؤیایی تلقی می‌شود. این لپ‌تاپ در رسته‌ی ۱۵اینچی‌های Omen قرار دارد و زمان پاسخ‌گویی صفحه‌نمایش ۱۰۸۰پیکسلی آن ۴ میلی‌ثانیه گزارش شده است. کارت گرافیک به‌کاررفته در آن نیز ارتقایافته و از نسل جدید Nvidia با طراحی Max-Q بهره گرفته شده است.

در این لپ‌تاپ، برای بهبود ابزارهای ارتباطی و همچنین پشتیبانی از ارتباطات با پهنای‌باند و سرعت زیاد، از کارت شبکه‌ی بی‌سیم با آخرین نسخه‌ی استاندارد WiFi 11ax استفاده و همچنین کارت شبکه بی‌سیم گیگابیتی نیز به‌عنوان گزینه‌ای اختیاری برای خریدار درنظر گرفته شده است.

هارددیسک (HDD) و حافظه‌ی SSD و حافظه‌ی RAM لپ‌تاپ فقط از تنها دریچه‌ی تعبیه‌شده در پشت لپ‌تاپ دردسترس است؛ ازاین‌رو، تعویض و ارتقای این قطعات برای گیمرها بسیار آسان خواهد بود.

بنابر اعلام اچ‌پی، لپ‌تاپ‌های به‌روزشده‌ی سری Omen که از صفحه‌‌نمایش ۲۴۰هرتزی بی‌بهر‌اند، از بهمن‌ ماه و با قیمت پایه‌ی ۱۳۶۹ دلار و مدل‌های مجهز به صفحه‌نمایش خارق‌العاده‌ی ۲۴۰هرتزی از خرداد ماه سال آینده وارد بازار می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید