لپ تاپ لامبورگینی رونمایی شد

    کد خبر :1022927
لپ تاپ لامبورگینی

شرکت ریزر امسال رویداد Razercon را برگزار کرد و یکی از شگفتی‌های رویداد رونمایی لپ تاپ Blade 16 X با همکاری لامبورگینی بود. دستگاهی که از سخت افزار بسیار قدرتمند و طراحی برگرفته از خودرو لامبورگینی بهره می‌برد.

بازتاب- این لپ تاپ با طراحی هیجان انگیز خود دارای خطوط نارنجی و خروجی فن نارنجی رنگ است. این رنگ که نماد اتومبیل‌های سوپراسپرت خودروساز ایتالیایی بوده، جلوه جذابی به دستگاه بخشید. قیمت Blade 16 X ریزر از 5000 دلار فراتر می‌رود و مدل ارزانی نیست.

خیلی جالب به نظر می‌رسد، اما اجزای واقعی نیز کمی عشق لامبو را به همراه دارند. شاسی CNC شده از یک لایه آلومینیومی بوده که دوام بیشتری دارد و روکشی الهام گرفته از رنگ‌های نارنجی و مشکی مات مشخص لامبورگینی دارد. طراحی روی درب بازتاب چراغ‌های خودروی هیبریدی لامبورگینی روولتو بوده که اخیراً معرفی شد. بنابراین، اکنون می‌توانید در بزرگراه اطلاعاتی در رایانه Lambo خود، همانطور که در بزرگراه واقعی اتومبیل Lambo خود مسابقه می‌دهید، مسابقه دهید.

 

لپ تاپ لامبورگینی

 

ریزر مشخصات کلیدی این دستگاه را اعلام کرده که آن را به یک مدل بسیار قدرتمند و سریع تبدیل کرد. این یک نسخه بسیار شیک بوده با پردازنده نسل سیزدهم اینتل Core i9 HX که دارای 24 هسته و 32 رشته است. همچنین دارای پردازنده گرافیکی GeForce 4090، چهار ترابایت حافظه SSD، بیش از 32 گیگابایت رم DDR5 و صفحه نمایش 4Kبا سایز 16 اینچی و پنل MiniLED  دو حالته. این مدل علاوه بر طراحی خیره کننده، می‌تواند کالایی کلکسیونی باشد و تنها در 150 دستگاه به تولید خواهد رسید.

Razer همچنین با نمادهای مد Dolce & Gabbana همکاری کرده است تا یک نسخه طلایی از هدفون بی سیم محبوب خود Barracuda ایجاد کند. طرح امضای این برند مد حتی روی صندلی بازی Razer Enki و تعدادی لباس برای جشن گرفتن شراکت، مانند هودی و تی شرت، اعمال شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید