اپوزیسیون شدن عباس آخوندی مقابل دولت خنده‌دار است

  • سیاسی
  • شنبه ۵ آبان ۱۳۹۷ ۱۳:۱۹
    کد خبر :402916

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران با بیان اینکه خنده دار است که امروز آخوندی به جای اینکه پاسخگو باشد، اپوزیسیون دولت شده است، گفت: آخوندی باید محاکمه شود.

رضا روستاآزاد عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفتگو با مهر، با اشاره به عملکرد پر حرف و حدیث عباس آخوندی در وزارت راه و شهرسازی اظهار داشت: آخوندی در ماجرای آتش گرفتن قطار تبریز-مشهد، سقوط هواپیمای یاسوج یا روی زمین ماندن پروژه مسکن مهر، هیچ گاه پاسخگو نبوده است.

وی افزود: آخوندی پس از ۶ سال حضور در منصب اجرایی، اکنون اپوزیسیون دولت شده و نقطه نظرات مدیریتی می دهد؛ این کار اصلا قابل قبول نیست؛ آخوندی به جای این کارها باید نسبت به ضعف های حوزه مدیریتی خود پاسخگو باشد.

روستاآزاد تصریح کرد: در ماجرای زلزله کرمانشاه، با وجود اینکه اسکلت ساختمان های متعلق به پروژه مسکن مهر سالم باقی مانده بود و فقط نما ریخته بود، امثال آخوندی علیه مسکن مهر جار و جنجال راه انداختند و آن حرف ها را در دهان آقای روحانی گذاشتند.

وی ادامه داد: خنده دار است که آخوندی امروز به جای اینکه پاسخگو باشد، سوال کننده است. آخوندی باید محاکمه شود؛ او باید بگوید که نسبت به مسئولیت هایی که تاکنون داشته، چگونه برخورد کرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید