اپل واچ موجب نجات یک کودک از سرطان شد

    کد خبر :949157
اپل واچ

اپل واچ به تشخیص سرطان در یک دختر 12 ساله کمک کرد و به موقع جان او را نجات داد. دختری به نام ایمانی مایلز متوجه شد که اپل واچ او دائماً در مورد ضربان قلب غیرعادی بالا اطلاع می دهد.

بازتاب-‌‌ ایمانی پس از چند بار اخطار به پدر و مادرش اطلاع داد و مادر دختر تصمیم گرفت دخترش را برای معاینه به بیمارستان ببرد تا خیالش راحت باشد. پزشکان تشخیص دادند که ایمانی آپاندیسیت دارد و برای برداشتن آپاندیس او عمل کردند، اما معلوم شد که این همه ماجرا نیست. یک تومور عصبی غدد درون ریز در آپاندیس پیدا شد که برای چنین بیمار جوانی نادر است.

اپل واچ موجب نجات یک کودک از سرطان شد

تومورهای این نوع خطرناک هستند زیرا تشخیص آنها در مراحل اولیه، قبل از شروع تظاهرات بالینی دشوار است. و در مرحله ای که علائم از قبل وجود دارد، همیشه نمی توان یک فرد را نجات داد. تومور ایمانی از قبل شروع به متاستاز دادن به سایر اندام ها کرده بود و پزشکان برای برداشتن آن ها به فوریت دختر را جراحی کردند.

خوشبختانه عملیات با موفقیت انجام شد. مادر این دختر گفت که اگر اپل واچ نبود، ایمانی به احتمال زیاد خیلی دیرتر و در حال حاضر با مرحله بسیار خطرناک تر بیماری در بیمارستان تمام می شد. و پس از آن شانس او ​​برای نجات به طور قابل توجهی کمتر خواهد بود. خوشبختانه، این بار اپل واچ مزایایی را برای صاحبش به ارمغان آورده است، نه مشکلاتی، مانند موردی که منفجر شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید