اپل واچ سری 9 آپدیت جدیدی برای مشکل گرما دریافت می کند

    کد خبر :1031526

اپل واچ سری 9 در سپتامبر گذشته همراه سری آیفون 15 رونمایی شد. نوآوری‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری زیادی را داشته، و ویژگی «دبل تپ» به‌ویژه چشمگیر بود.

بازتاب-با آپدیت watchOS 10.1، کاربران به راحتی می‌توانستند ساعت‌های خود را با یک دست و بدون لمس صفحه نمایش کنترل کنند. با این حال، بروزرسانی مشکلاتی مانند گرمایش بیش از حد و مشکلات شارژ را نیز به همراه داشت. این موضوع باعث ناامیدی صاحبان اپل واچ سری 9 و اولترا 2 شده است. خوشبختانه، اپل برای حل این مشکلات تلاش می‌کند.

کاربران Apple Series 9 و Ultra 2 اخیرا با انتشار آپدیت watchOS 10.1 به بسیاری از ویژگی‌های جدید دسترسی پیدا کردند. با این حال، ویژگی‌ها باعث ایجاد مسئله گرمای بیش از حد نیز شد. همانطور که علاقه‌مندان به فناوری از قبل می‌دانند، گرمای بیش از حد اغلب منجر به مشکلات شارژ می‌شود.

 

اپل واچ سری 9

 

همانطور که می‌دانید، گرما عاملی است که بر عملکرد باتری‌های لیتیوم یون تأثیر منفی می‌گذارد. دمای بالا منجر می‌شود یون‌های لیتیوم سریع‌تر حرکت کنند و منجر به تخلیه سریع‌تر باتری و در نتیجه عمر باتری کمتر خواهند شد. این دقیقا همان چیزی است که برای کاربران اپل واچ سری 9 و واچ اولترا 2 رخ داد.

با توجه به مشکلات عملکرد معرفی شده توسط بروزرسانی، ساعت‌های هوشمند شروع به گرم شدن بیش از حد کردند که باعث شد باتری آنها به سرعت تمام شود. این باعث عصبانیت بیشتر کاربران اپل واچ شد، زیرا تقریباً هر روز با مشکل نیاز به شارژ ساعت خود دست و پنجه نرم می‌کردند. با پاسخ سریع به بازخورد کاربران، اپل یک اعلان به مراکز خدمات مجاز ارسال کرد و اعلام کرد که به‌روزرسانی آینده مشکلات گرمای بیش از حد را حل می‌کند.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید