اولین گوشی با شارژر بی سیم مغناطیسی معرفی شد

  • آرشیو
  • سه شنبه ۵ مرداد ۱۴۰۰ ۱۴:۲۶
    کد خبر :830990

شرکت ریلمی که یکی از برندهای بلندپروازانه چینی بوده، همیشه سعی داشته محصولاتی را معرفی کند که در مقایسه با دیگر برندها متفاوت است. حال نوبت به معرفی اولین گوشی با شارژر بی سیم مغناطیسی رسید.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار– به تازگی خبری درباره معرفی تکنولوژی مگ دارت توسط ریلمی منتشر شد. همان طور که از نام این تکنولوژی مشخص است، ریلمی می‌خواهد قابلیتی مانند مگ سیف را برای گوشی‌های خودش معرفی کند. حالا نام اولین گوشی ریلمی و در واقع اولین گوشی اندرویدی مجهز به شارژ بی‌سیم مغناطیسی در کنار مشخصات فنی و تصاویر آن درز کرده است.

گوشی ریلمی فلش که به قابلیت مگ دارت مجهز خواهد بود در استفاده از تکنولوژی شارژر مغناطیسی، کمی متفاوت عمل کرده است. در گوشی ریلمی فلش شاهد شارژر مغناطیسی نسبتا بزرگی هستیم. این شارژر اندازه بسیار بزرگی دارد و در خود یک فن خنک‌کننده نیز قرار داده است. طبق اطلاعات فاش شده، این گوشی از شارژ بی‌سیم مغناطیسی قوی‌تر از 15 واتی پشتیبانی می‌کند که آن را به سریع‌ترین گوشی از نظر شارژ در بین گوشی‌های مجهز به تکنولوژی شارژ بی‌سیم مغناطیسی تبدیل می‌کند.

در مقایسه با مگ سیف اپل، به نظر می‌رسد در مگ دارت ریلمی استفاده از گوشی هنگام شارژ با توجه به اندازه شارژر کمی سخت باشد. البته ممکن است ریلمی از نسخه‌ای کوچک‌‌تر از این شارژر با توان پایین‌تر نیز رونمایی کند. ریلمی فلش از نمایشگری با حاشیه‌های خمیده استفاده می‌کند. دوربین سلفی این مدل نیز با استفاده از طراحی موسوم به حفره‌ای، در سمت چپ بخش بالایی نمایشگر قرار گرفته است. دوربین اصلی این مدل سه‌گانه خواهد بود اما متاسفانه هنوز اطلاعاتی درباره دوربین‌های گوشی منتشر نشده است.

در ریلمی فلش شاهد استفاده از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 888 خواهیم بود. این تراشه با 12 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد شد. احتمالا ریلمی نسخه‌های دیگری از این گوشی را نیز روانه بازار کند که از حافظه داخلی و رم متفاوتی بهره خواهند برد. در زمینه نرم‌افزاری نیز ریلمی فلش از اندروید 11 در زمان عرضه بهره خواهد برد. رابط کاربری این گوشی هوشمند نیز Realme UI 2.0 خواهد بود. هنوز اطلاعاتی درباره قیمت و دیگر مشخصات گوشی منتشر نشده است اما ممکن است تا زمان معرفی، شاهد درز اطلاعات بیشتری باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید