اولین کنسرت رسمی «داتار» در برج آزادی

    کد خبر :187782

گروه موسیقی «داتار» در آستانه انتشار اولین آلبوم مستقل، اولین کنسرت رسمی خود را نیز در بخش تلفیقی سی و سومین جشنواره موسیقی فجر به صحنه می‌برد.

اشکان فلاحتگر سرپرست گروه موسیقی «داتار» با اشاره به جزییات حضور این گروه در سی و سومین جشنواره موسیقی فجر گفت: هسته اصلی گروه «داتار» از سال ۸۹ شکل گرفت و تا مدتی هم توانستیم به فعالیت‌های خود ادامه بدهیم، اما بعد از مدتی به دلیل برخی مشکلاتی که برای اعضای گروه پیش آمد نتوانستیم نتایج لازم را بگیریم.

وی افزود: خوشبختانه مدتی است دور تازه فعالیت های گروه از سر گرفته شده و ما بنا داریم اولین کنسرت رسمی‌مان را در چارچوب بخش تلفیقی سی و سومین جشنواره موسیقی فجر برگزار کنیم و تا چندی دیگر اولین آلبوم رسمی گروه را روانه بازار خواهیم کرد.

این موزیسین در معرفی اعضای گروه و جزییات کنسرت جشنواره بیان کرد: سام مومنی بَک وُکال و نوازنده گیتار آکوستیک، طاها مظاهری نوازنده گیتار الکتریک، کیوان موسوی نوازنده درامز، امین استاد نوازنده کیبورد، محمد فیاضی نوازنده گیتار بیس، محسن مهاجر نوازنده هارمونیکا، نیما رمضان تنظیم کننده و من به عنوان ترانه سرا، آهنگساز و نوازنده گیتار الکتریک گروه اجرایی کنسرت گروه «داتار» در جشنواره را تشکیل می‌دهند.

به گفته وی، قطعات «دیوار»، «من دارم می رم»، «راه بی پایان»، «بادبادک»، «قطار»، «کیست در این شهر»، «اینجا کسی هست»، «تکرار این روزها»، «دیگه نمی خوام»، «بی تو» در این اجرای زنده به مخاطبان ارایه می شود.

سرپرست گروه «داتار» افزود: مفهوم کلی کارهای گروه «داتار» پرداختن به دغدغه ها و مسایلی است که در زندگی روزمره همه ما قرار دارد ولی از کنار آنها عبور می کنیم. حتی این عبور می‌تواند گذر از انسان هایی باشد که ممکن است روزی در کنارمان نباشند.

فلاحتگر در بخش پایانی صحبت های خود توضیح داد: گروه «داتار» پیش از اجرا در جشنواره موسیقی فجر برنامه هایی را در تماشاخانه «آو» با حمایت انجمن ام اس و اجرایی را نیز در موسسه فرهنگی هنری «سرنا» داشته که اجراهای محدودی بودند، اما اجرا در برج آزادی به نوعی مهم ترین کنسرت گروه در فاز جدید فعالیت هاست که امیدوارم مورد توجه مخاطبان قرار گیرد.

کنسرت گروه موسیقی «داتار» ساعت ۲۱:۳۰ روز سه شنبه ۲۶ دی ماه در مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی تهران میزبان مخاطبان سی و سومین جشنواره موسیقی فجر در بخش موسیقی تلفیقی خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید