اولین هایپرتراک جهان با نام SV Rover معرفی شد

    کد خبر :1052488
هایپرتراک

تیم Hoonipigasus مرحوم کن بلاک از جدیدترین پروژه خود، SV Rover، که آن را “اولین هایپرتراک جهان” توصیف می کند، رونمایی کرد.

بازتاب-اولاً، با دو گزینه پیشرانه در دسترس است که هر دو دارای رتبه بندی قدرت چهار رقمی هستند. اولین موتور دارای یک پیشرانه V8 در وسط بود که 1100 اسب بخار قدرت تولید می‌کرد. گزینه دوم کاملا برقی با قدرت 1006 اسب بخار است. انرژی آن توسط یک باتری لیتیوم یون 75 کیلووات ساعتی تامین می‌شود.

یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک با شیفترهای پدال روی فرمان، نیروی موتور V8 را به چرخ‌ها می‌فرستد، اما مهم نیست که رانندگان کدام پیشرانه را انتخاب کنند، می‌توانند بین دیفرانسیل عقب یا چهار چرخ متحرک یکی را انتخاب کنند. همچنین به لطف جعبه انتقال قدرت می‌توانید دنده‌های بالا یا پایین را انتخاب کنید. این خودرو به دیفرانسیل‌های قفل جلو و عقب قابل تعویض مجهز شده است.

هایپرتراک

سایز رینگ‌ها 20 اینچ است و با لاستیک‌های عظیم 40 اینچی همراه شدند. این چرخ‌ها دارای دیسک‌های ترمز 400 میلی‌متری کربن سرامیکی هستند که با کالیپرهای 6 پیستونی برمبو همراه می‌شوند.

بدنه از فیبر کربن و آلومینیوم ساخته شده و خریداران در کابین داخلی پوشش آلکانترا و درج آلومینیومی و همچنین دو صفحه نمایش (12.3 و 12.8 اینچ) دریافت خواهند کرد. قیمت و سایر جزئیات مشخص نشد و باید انتظار هزینه بالایی برای تولید چنین مدلی داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید