اولین مدل آیفون با قیمت هنگفت به حراج رسید

    کد خبر :936274
آیفون

به تازگی حراجی در ایالات متحده یک مدل باز نشده از نسل اول آیفون را با قیمت 35 هزار دلار به حراج رساند. در کنار این گوشی نوستالوژیک، یک مدل آی پاد هم با قیمتی چشمگیر به فروش رسیده است.

بازتاب-‌ اولین آیفون باز نشده با قیمت 35414 دلار آمریکا فروخته شد، در حالی که نسل اول آیپاد به قیمت 25000 دلار آمریکا در این حراجی فروخته شد. برای کسانی که نمی‌دانند، نسل اول آی‌پاد در سال 2001 عرضه شد و اولین آیفون در سال 2007 معرفی شد. آیفون توسط حراج RR فروخته شد و نقطه عطف جدیدی برای گجت‌های نادری است که در سراسر جهان حراج می‌شوند.

قیمت فناوری عتیقه در حال حاضر به میلیون ها دلار رسیده است. آخرین حراج آیفون باز نشده در واقع منحصر به فرد بود زیرا شامل یک برد مدار اصلی کامپیوتر Apple I بود که توسط بنیانگذار اپل، استفان وزنیاک نیز با دست لحیم شد و به قیمت 677196 دلار آمریکا فروخته شد. در زمان خود، آیفون یک تلفن همراه کاملاً پیشرفته محسوب می شد که با دوربین 2 مگاپیکسلی، پشتیبانی از پست صوتی و موارد دیگر عرضه می شد.

همانطور که در بالا گفته شد، فروش این آیفون همچنین نقطه عطفی بزرگ برای تاریخچه فناوری شخصی است. جدا از برچسب قیمت بالا، آیفون اصلی نیز در زمان عرضه برای اولین بار تغییر دهنده بازی بود، زیرا با عملکرد تمام صفحه نمایش لمسی عرضه شد، که بلافاصله پس از آن همه برندهای گوشی هوشمند از آن پیروی کردند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید