اولین تلفن هوشمند با 19 گیگابایت رم در راه است

    کد خبر :829025

شرکت ریلمی از برندهای مطرح چینی در تولید گوشی هوشمند محسوب شده که در نظر دارد 21 جولای با برگزاری رویدادیی از تلفن هوشمند Realme GT Master Explorer Edition با مشخصاتی فوق العاده رونمایی کند.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار–انتظار داریم ریلمی دو مدل Master Edition و Master Explorer Edition از گوشی Realme GT را معرفی کند. این دستگاه به حسگر IMX766 سونی با کیفیت 50 مگاپیکسل مجهز است که پیش از این در گوشی Find X3 Pro اوپو و OnePlus 9 Pro شاهد بودیم.

نکته جالب اینجاست که ریلمی می‌خواهد نسخه Master Explorer Edition را با حافظه رم 19 گیگابایتی عرضه کند. همچنین قرار است شاهد فناوری Realme VP Xu Qi Chase هم باشیم. قیمت محصول آینده ریلمی به 462 دلار می‌رسد و گزینه ارزان قیمت و در عین حال قدرتمند است.

البته این قیمت نسخه 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. انتظار داریم گوشی Realme GT Master Explorer Edition با صفحه نمایش 6.55 اینچی امولد با نرخ نوسازی 120 هرتز و شدت روشنایی 1100 نیتی، پردازنده اسنپدراگون 870، باتری 4300 میلی آمپرساعتی و فناوری شارژ سریع 65 واتی، سیستم عامل اندروید 11 و رابط کاربری Realme UI 2.0 راهی بازار شود.

جزئیات بیشتری در کار نیست و باید منتظر ماند بزودی ریلمی این محصول منحصربفرد را معرفی کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید