اولین تصویر کیس سری آیفون 14 منتشر شد/ تغییری در سایز دوربین

    کد خبر :923025
سری آیفون 14

به تازگی تصویری از کیس محافظ سری آیفون 14 منتشر شده که خبر از چهار مدل می دهد و دیگر خبری از آیفون 14 مکس نیست، بلکه مدل آیفون 14 پلاس جایگزین چنین عنوانی خواهد شد.

بازتاب-برجستگی‌های ماژول دوربین بسیار شبیه به سری آیفون 13 است، با این حال، منابع می‌گویند که فاصله بین لنزهای گوشی‌های هوشمند جدید کمی بیشتر است. به همین دلیل است که قاب آیفون 13 به احتمال زیاد برای دستگاه‌های جدید مناسب نیستند.

اولین تصویر کیس سری آیفون 14 منتشر شد

قاب عقب آیفون 14 باید آشنا به نظر برسد، اما اگر به افشای اطلاعات و مدل‌های دستگاه باور کنیم، اپل از مدل‌های قدیمی‌تر چشم پوشی می‌کند. آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس صفحه نمایشی با طراحی حفره دار خواهند داشت.

این تصویر فاش شده همچنین نشان می‌دهد که اپل امسال آیفون مینی را متوقف کرده است. آیفون 12 مینی و 13 مینی تنها دو مدل در این سری بودند که فروش کمتری نسبت به باقی مدل داشتند و عمدتاً توجه کاربرانی را که دستگاه‌های بسیار جمع و جور ترجیح می‌دهند، به خود جلب کردند.

منابع چینی می‌گویند که تامین کنندگان اصلی اپل در حال حاضر به طور فعال قطعات مرتبط را برای مونتاژ گوشی‌های هوشمند آیفون 14 ارسال می‌کنند. تولید آزمایشی شروع شده و تولید انبوه نیز از آگوست آغاز می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید