انیمیشن ایرانی در راه جشنواره آمریکایی

    کد خبر :116526

انیمیشن «کوکو بوبو» با حضور در جشنواره بین‌المللی انیمیشن پالم اسپرینگز آمریکا، اولین حضور جهانی خود را تجربه می‌کند.

جشنواره بین‌المللی انیمیشن پالم اسپرینگز آمریکا که از ۹ تا ۱۱ نوامبر ۲۰۱۷ برگزار می‌شود، شنبه ۱۱ نوامبر انیمیشن «کوکو بوبو» را در ریچارد آرت سنتر به نمایش درمی‌آورد.

امسال فیلم‌هایی از ۱۰۳ کشور در این رویداد شرکت دارند.

کوکو و بوبو دو دوست صمیمی هستند که در یک مدرسه درس می‌خوانند. آنها در این مجموعه به کمک پدر، آقای پلیس و اپلیکیشن ترافیک طی داستان‌های هیجان انگیزی به فراگیری مهارت‌های عبور و مرور کودکان در سطح شهر می‌پردازند.

این مجموعه ۵۲ قسمتی ویژه سنین ابتدایی دبستان است و از شبکه دوم سیما پخش شده است.

«کوکو بوبو» ساخته رسول حسینی به تهیه کنندگی مسعود صفوی و بر مبنای فیلمنامه هدا مسعودی و سمیرا خسروجردی ساخته شده است.

دیگر عوامل تولید این انیمیشن عبارتند از مدیر تولید جواد قربانپور، استوری بورد و استوری ریل رسول حسینی، کانسپ و اجرای بک‌گراند عاطفه شهریاری، طراح شخصیت مهدی شیری، کارگردان فنی، ریگ و افکت دوبعدی اشکان نعیمی، سرپرست انیماتورها اشکان نعیمی، سرپرست فنی، ریگ و افکت دوبعدی اشکان نعیمی، صدای شاهد سمیرا خسروجردی، مدیر دوبلاژ و صدابردار صنم امامی، گوینده مریم بنایی، دوبلورها محمد لقمانیان و سارا جعفری، تدوین و خروجی رسول حسینی و جواد قربانپور، طراح لوگو بهاره شفیق، ساخت تیتراژ اشکان نعیمی، عاطفه شهریاری، رسول حسینی، کنترل پروژه علیرضا آقالطیفی.

انیماتورهای این انیمشین شامل اشکان نعیمی، میترا شیرعلی، مریم واضح، سحر رضایی، راهبه میری، طناز لشگری هستند. موسیقی این انیمیشن ساخته پدرام بابایی است و صداگذاری و میکس نهایی آن توسط محمد علی درگاهی انجام شده است.

این انیمیشن تولید شده در شرکت کفشدوزک و به سفارش معاونت و سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در سال ۱۳۹۵ تولید شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید