انگلیس رسما ایران را تهدید کرد

    کد خبر :868860
انگلیس رسما ایران را تهدید کرد

وزارت خارجه انگلیس هشدار داد در صورتی که مذاکرات شکست بخورد، گزینه‌های دیگر در دستور کار قرار می‌گیرد.

وزارت خارجه انگلیس اعلام کرد در صورتی که مذاکرات با ایران به شکست بیانجامد، تمامی گزینه‌ها با هم پیمانان مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

شبکه العربیه به نقل از وزارت خارجه انگلیس اعلام کرد که مدعی شده در برابر ایران، فرصت پایانی برای بازگرداندن برجام وجود دارد. وزارت خارجه انگلیس همچنین از ایران خواست تصمیم بگیرد در صورتی که به دنبال توافقی عادلانه و همه جانبه است، بایستی بر اساس آنچه که به دست آمده مذاکره کند.

وزارت خارجه انگلیس مدعی شد: در صورتی که ایران جدی است، باید بر اساس آنچه به دست آمده است، مذاکره کند.

وزارت خارجه انگلیس همچنین در ادامه اتهام پراکنی‌ها علیه ایران و با اشاره به اینکه مذاکرات فردا پس از مشاوره هیئت‌های اعزامی با پایتخت هایشان از سر گرفته می‌شود، مدعی شد ایران نباید انتظار داشته باشد تا با پیشنهادهای غیر منطقی و غیر معقولانه موافقت صورت پذیرد.

پیش از این نیز «لیز تراس» وزیر خارجه انگلیس در اظهاراتی مدعی شده بود مذاکرات با ایران در وین، فرصت پایانی برای بازگشت تهران به برجام است. تراس گفته بود: مذاکرات در وین از سر گرفته می‌شود و این فرصت پایانی برای پیوستن ایران است. من به شدت آن‌ها را به انجام آن تشویق می‌کنم.

همچنین وزارت خارجه فرانسه پیشتر مدعی شده بود پیشنهادهایی که تهران در وین ارائه داده است، مخالف هدف رسیدن به یک توافق در نزدیک‌ترین ممکن است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، پیشتر علی باقری کنی، مذاکره کننده ارشد ایران اعلام کرده بود:ما منتظر گام‌های عملی ازسوی غرب هستیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید