انواع چراغ فروشگاهی

    کد خبر :956130

چراغ فروشگاهی و نورپردازی فروشگاه امروزه با افزایش رقابت در بازار محصولات مختلف و هم‌چنین پیشرفته و حرفه‌ای شدن فرایندهای بازاریابی و فروش و هم‌چنین افزایش اهمیت تاثیر دکوراسیون بر روانشناسی مشتریان اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است و بر اساس آمار محققان نورپردازی و چراغ فروشگاهی با کیفیت آنقدر می‌تواند در خلق اتمسفری جذاب در فضا تاثیر گذار باشد که حتی فروش شما را تا چندین برابر افزایش دهد.

بنابراین اگر شما هم به دنبال توسعه کسب و کار خود و یا بهتر دیده‌ شدن محصولاتتان، متمایز کردن فروشگاه، شو روم و یا گالری خود هستید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا با انواع چراغ فروشگاهی و کاربرد آن‌ها آشنا شوید.

چراغ‌های فروشگاهی، تنوع بسیار زیادی از جمله چراغ سقفی، چراغ ویترینی، چراغ دیواری و چراغ دکوراتیو و غیره دارند و با کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. انواع چراغ‌های فروشگاهی عبارتند از: چراغ ریلی، چراغ توکار سقفی از 5 وات گرفته تا 60 وات و 100 وات، چراغ توکار تک خانه، دو خانه و سه خانه، چراغ خطی، پنل ال ای دی و در برخی موارد، پروژکتور ال ای دی. در این قسمت به بررسی این چراغ‌ها پرداخته‌ایم.

چراغ فروشگاهی توکار

اهمیت چراغ های توکار فروشگاهی در یکدست کردن فضای فروشگاه و اشغال فضای کمتر توسط چراغ است تا بدین ترتیب بهترین نور از کمترین فضای اشغال شده در فضای قابل دید و رویت فروشگاه تامین شود. انواع چراغ‌های توکار گردبر و تیپ هالوژنی از 5 وات تا 60 وات، چراغ‌های توکار خطی و دارک لایت ( لیزربلید) و همچنین چراغ‌های توکار چندخانه از انواع نورهای توکار فروشگاهی هستند. در واقع می‌توان گفت چراغ‌های توکار بخشی جدا ناپذیر از سیستم نورپردازی فروشگاهی هستند.

چراغ فروشگاهی AR111

می‌توان گفت یکی از محبوب‌ترین و مدرن‌ترین چراغ‌های توکار ال ای دی برای فضای فروشگاهی در بین انواع چراغ‌های دانلایت، چراغ‌های توکار فروشگاهی تک‌خانه، دوخانه‌، سه‌خانه و به صورت کلی چراغ توکار ماژولار هستند. این دسته از چراغ‌های فروشگاهی با نام‌های مختلفی شناخته می‌شوند برای مثال چراغ توکار فروشگاهی دو شعله، سه شعله، لامپ توکار ماژولار، چراغ توکار دو خانه و سه خانه، لامپ توکار فروشگاهی و یا چراغ توکار AR111 . عدد 111 در این نام‌گذاری به برش 111 میلی‌متری قطر این چراغ اشاره دارد. این اندازه، به عنوان یک استاندارد در شناسایی و استفاده از چراغ‌های توکار فروشگاهی به این شکل است.

از دلایل محبوبیت این چراغ‌ها این است که هر ماژول یا لامپ در داخل قاب‌های چندخانه چراغ فروشگاهی AR111، قابلیت چرخش درون قاب را دارد. شاخص نمود رنگ این چراغ بالاتر از 95 بوده و باعث وضوح و شفافیت رنگی اجسام می‌شود. نور با کیفیت چراغ توکار AR111 نیز باعث شده تا یکی از بهترین گزینه‌های نورپردازی فروشگاهی به شمار برود.

چراغ‌های توکار فروشگاهی اکووات به صورت ماژولار در توان‌های 25 وات و 35 وات همراه با قاب‌های متنوع تک خانه، دو خانه، سه خانه و با 3 تا 5 سال ضمانت تعویض بی قید و شرط ارائه می‌شود.

چراغ ریلی فروشگاهی

چراغ ریلی از جمله چراغ‌هایی است که برای نورپردازی و روشنایی فضای تجاری و فروشگاهی بسیار مناسب است و محبوبیت آن در میان صاحبین کسب و کار و فروشگاه‌ها روز به روز در حال افزایش است. از دلایل این محبوبیت می‌توان به نور بسیار عالی و با کیفیت چراغ‌های ریلی، قابلیت جا به جایی آن در ریل و امکان چرخش 360 درجه چراغ که این امکان را به شما می‌دهد تا با توجه به دکوراسیون خود بهترین و دقیق‌ترین نورپردازی را اجرا کنید و با هر تغییر در دکوراسیون بتوانید نورپردازی فضا را نیز متناسب با آن تغییر دهید. از دیگر دلایل محبوبیت چراغ ریلی در فضای تجاری می‌توان به تنوع بالای این محصول نیز اشاره کرد، به عنوان مثال چراغ ریلی سیلندری، چراغ ریلی دارک لایت که در آن خیرگی به حداقل رسیده و منبع نور بدون خیرگی است، چراغ ریلی کرکره‌ای و مدل‌هایی از این دست از انواع چراغ‌های ریلی به شمار می‌روند.

با استفاده از نور ریلی می‌تونید روشنایی را روی محصول مورد نظر متمرکز کنید و فضایی دکوراتیو بر اساس کانسپت معماری فضا بوجود آوریدو به زیبایی فضای خود کمک کنید.

چراغ خطی

چراغ‌های خطی با ظاهر مینیمال، زیبا و مدرن خود می‌توانند برگ برنده شما در نورپردازی باشند.  این چراغ‌ها در انواع و سایزهای مختلف بر اساس نیاز شما قابلیت سفارشی سازی و هم‌چنین قابلیت نصب در هر فضایی را به صورت توکار، روکار و آویز دارند. چراغ خطی هم می‌تواند به عنوان نور عمومی و هم نور دکوراتیو مورد استفاده قرار گیرد. برای استفاده از چراغ خطی می‌توانید آن را در مرکز فروشگاه خود قرار دهید، یا مسیرهای مختلف را به وسیله چراغ خطی روشن کنید. استفاده از چراغ خطی در فروشگاه می‌تواند باعث شود تا افراد در طول این چراغ‌ها در فروشگاه شما از نقطه‌ای به نقطه‌ی دیگر بروند.

هم‌چنین شما می‌توانید برای مشاوره رایگان در رابطه با نورپردازی فضای خود و هم‌چنین کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با چراغ فروشگاهی و نورپردازی فروشگاه با مهندسین فنی و کارشناسان اکووات در تماس باشید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید