انواع تیشرت مردانه

    کد خبر :978737

تیشرت مشکی مردانه یکی از راحت ‌ترین، و در عین حال شیک ‌ترین لباس هاست که به راحتی با انواع شلوارهای رنگی ست میشن. تیشرت ها بسته به یقه، رنگ و سایزشون به انواع مختلفی دسته بندی میشن که در ادامه آنها را شرح دادیم.

1.تیشرت پولو

تیشرت‌ های پولو بسیار انعطاف ‌پذیر هستن چون میتونید توی هر مراسمی این نوع لباس رو بپوشید! تیشرت یقه دار رنگ روشن پولو برای ایجاد ظاهری شیک عالی به نظر میرسه.

2.تیشرت نیم آستین

این لباس به صورت یقه گرد و آستین کوتاه هستن. آنها را میتوان برای مجالس رسمی با کت پوشید، به شرطی که رنگ ‌های یکدست ساده رو انتخاب کنید.

3.تیشرت یقه هفت

در میان تیشرت های مختلف، تیشرت های یقه هفت بسیار عالی هستن. چون جنس این لباس ها برای هر فصلی تغییر میکنه. این نوع تیشرت رو میتوان با یک ژاکت یا پالتو تزئین کرد. همچنین میتونید با یک هودی ظاهرتون رو پرانرژی نشون بدید.

4.تیشرت هنلی

این تیشرت ها اغلب بدون یقه و دکمه دار هستن. به دو صورت آستین بلند و کوتاه دوخته میشن. از این سبک تیشرت رو میتونید در طول سال استفاده کنید.

5.تیشرت های کلاه دار

تیشرت های کلاه ‌دار در بین مردان خوش پوش، شهرت فوق‌العاده ‌ای دارن. میتونید آنها را در تمام فصول سال استفاده کنید.

6.تیشرت ساده

برای مردانی که ظاهر شیک و تمیز رو ترجیح میدن، تیشرت های ساده و یکدست هرگز از مد نمیوفتن. هر نوع یقه ای باشه، میتوان در هر موقعیتی و با هر شلواری پوشید.

7.تیشرت آستین بلند نازک

این نوع تیشرت ها از پنبه درجه یک ساخته شدن، و برای مناطق بسیار گرم مناسب هستن، چون این لباس پوست شما رو از برنزه شدن در معرض آفتاب نجات میده.

تیشرت مشکی محرم مردانه

تیشرت مشکی مردانه ممکنه اولین لباس برای برای محل کار یا مهمانی ها نباشه، اما یک لباس ضروری برای مناسبت های مذهبی هستش. باید تیشرت مشکی مردانه رو درست بپوشید، تا ظاهرتون رو آراسته و منظم نشون بده میتونید تیشرت مشکی مردانه با کیفیت رو از سایت عصر عاشوراasreashoora.com تهیه نمایید. برای کشف نکات کاربردی در مورد تیشرت مشکی مردانه به خوندن ادامه بدید.

نکته اول:

قبل از اینکه شروع به ترکیب و ست کردن تیشرت مشکی با شلوارهای کمد خود کنید تا ظاهر مناسبی داشته باشید، مهمه که اول از جنس و کیفیت تیشرت های مشکی خود مطمئن بشید. این لباس باید کاملاً مشکی تیره باشه. نه این که به دلیل شست‌ و شوهای مکرر به رنگ سرمه ‌ای یا خاکستری دراومده باشن.

نکته دوم:

شما به یک تیشرت مشکی مردانه ای نیاز دارید که به درستی در بدن جای بگیره. نباید خیلی گشاد و نرم باشن. لباس باید متناسب با سایز بدنتون باشه. برای پسرها، سجاف پایین تیشرت باید تقریباً دو سانت از کمربند گذشته باشه. صرف نظر از اینکه چه هیکلی دارید، آستین ها نباید بیش از حد در اطراف عضله دوسر شما تنگ باشه. باید فضای کافی برای قرار دادن یک یا دو انگشت بین پارچه و پوست شما وجود داشته باشه.

نکته سوم:

یقه ها هستن که انواع تیشرت های مشکی مردانه رو ایجاد میکنن. اگه میخوایید کمی آراسته تر به نظر برسید، یقه های هفت مناسب هستن.

نکته چهارم:

آیا سعی میکنید ظاهری چشم نواز ایجاد کنید که کاملاً شیک باشید؟ ظاهر مینیمالیستی  تک رنگ رو امتحان کنید. با پوشیدن یک ژاکت مشکی، شلوار جین مشکی و کفش مشکی، سادگی تیشرت مشکی مردانه از بین میره. میخوایید به مراسم مذهبی رسمی برید، یک ژاکت چرم مشکی (یا چرم مصنوعی) هم روی تیشرت بپوشید.

نکته ششم:

ست کردن یک تیشرت مشکی با شلوار جین ممکنه ساده باشه، اما یکی از بهترین راه ها برای ایجاد ظاهر منظم و شیک هستش. تیشرت مشکی مردانه رو با یک شلوار جین نیلی تیره ست کنید تا ظاهری راحت و آرام ایجاد بشه. میخوایید در بخش پذیرایی ایام محرم کمک کنید، برای داشتن یک تیپ اسپرت میتونید تیشرت مشکی رو با یک شلوار جاگر بپوشید.

دنبال تیشرت مشکی مخصوص محرم و سایر مراسم های مذهبی میگردید؟ فروشگاه های عصر عاشورا، دیجی استایل، مدیسه و بانی مد به همین منظور ایجاد شدن کمه میتونید از آنها خرید آنلاین تیشرت مشکی داشته باشید. باید این واقعیت رو قبول کنیم که همه ی تیشرت های مشکی مردانه از پارچه های اصل و باکیفیت دوخته نمیشن. بنابراین بهترین کاری که شما میتونید به عنوان یک مرد خوش تیپ انجام بدید اینه که تیشرت های مشکی با کیفیت رو از فروشگاه عصر عاشورا تهیه کنید. این فروشگاه انواع لباس‌های مردانه اصل از کت و شلوار گرفته تا پیراهن و تیشرت مشکی برای شما جمع آوری کرده. برای یکبار هم شده، از طریق سایت عصر عاشورا نگاهی به تیشرت مشکی مردانه این فروشگاه بندازید. میتونید متنوع ترین و باکیفیت ترین تیشرت های مشکی با قیمت های بسیار مناسب رو در این فروشگاه پیدا کنید. علاوه بر این، فروشگاه عصر عاشورا پیشنهادات و تخفیف های شگفت انگیزی رو برای همه مشتریان در نظرگرفته تا بتونه بهترین ها رو به آقایان خوش پوش ارائه بده.

خلاصه مقاله

تیشرت های ساده، پولو، یقه هفت، نیم آستین، هنلی و کلاه دار از انواع تیشرت های مردانه هستن که بسته به اندام و استایل تون، میتونید آنها را با شلوارهای جین ست کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید