انفجار و آتش سوزی در پمپ بنزینی در روسیه

    کد خبر :818957
انفجار و آتش سوزی در پمپ بنزینی در روسیه

حادثه انفجار در یک پمپ بنزین در نزدیکی سومین شهر بزرگ روسیه، منجر به آتش سوزی گسترده و مصدومیت چندین نفر شد.

این حادثه در پمپ بنزینی در نزدیکی شهر “نووسیبیرسک” رخ داده و برخی گزارش‌ها، شمار مصدومان را شش تن اعلام کرده اند که بیشتر آنها دچار سوختگی شده اند.

بنابر گزارش روزنامه اکسپرس – چاپ انگلیس، یک مسئول اورژانس محلی اعلام کرده است که در پی این انفجار و حریق، دست کم شش نفر از جمله یک کودک دچار مصدومیت شده‌اند.

این درحالیست که بنابر اعلام خبرگزاری تاسِ روسیه، “آناتولی یودانوف” رئیس ارشد پزشکی بیمارستان منطقه ای شهر نووسیبیرسک خبر داد: آسیب وارد شده به مصدومانی که پس از انفجار و آتش سوزی در این پمپ بنزین در بیمارستان بستری شده‌اند، جان آنها را تهدید نمی کند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر وضعیت جسمی تمام مصدومان منتقل شده به بیمارستان از جمله کودکان، پایدار است و میزان سوختگی و جراحات آنها تهدید کننده نیست.

یودانوف خاطرنشان کرد که در مجموع ۱۷ نفر در بیمارستان بستری شدند که هفت نفر از آنها در وضعیت جدی در اثر سوختگی بودند اما شرایط جسمی همگی، هم‌اکنون پایدار توصیف شده است.

به گزارش ایسنا، این انفجار که بر اثر نشت گاز طبیعی رخ داده با چندین مورد حریق همراه بوده و در حال حاضر مهار شده است. همچنین تحقیقات بیشتر برای کشف علت حادثه آغاز شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید