انفجار بندر بیروت شمار مبتلایان به کرونا در لبنان را افزایش داده است

    کد خبر :740676

وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد که برای سومین روز متوالی شمار مبتلایان به ویروس کرونا بیش از ۶۰۰ مورد ثبت شده و تعداد کل مبتلایان به ۱۲ هزار و ۱۹۱ مورد رسیده است.

بر اساس اعلام این وزارت خانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۱۱ مورد ابتلای جدید در بین شهروندان لبنانی ثبت شده است که ۱۵ نفر آنان مسافرانی بودند که وارد کشور شده اند . لبنان، روز جمعه ۶۲۸ مورد جدید از ابتلا به ویروس کرونا را ثبت کرد که بزرگترین افزایش روزانه از مبتلایان گزارش شده است. این در حالی استکه روز پنجشنبه فقط ۶۰۵ مورد گزارش شده بود.

وزارت بهداشت لبنان اضافه کرد که با مرگ ۵ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته شمار مرگ و میر ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در این کشور به ۱۲۱ نفر رسید.

در همین حال خبرگزاری “رویترز” به نقل از پزشکان گزارش داد : در پی انفجار بندر بیروت به دلیل ازدحام جمعیت در بیمارستان ها، تعداد مبتلایان افزایش یافته است به طوری که برای سومین روز متوالی بیش از ۶۰۰ مورد جدید ثبت شده است.

وزرات بهداشت لبنان در گزارش روزانه خود آورده است : در ۲۴ ساعت گذشته پنج هزار و ۸۴۰ تست آزمایشگاهی از جمله هزار و ۴۳۹ معاینه در فرودگاه بین المللی بیروت برای تشخیص ویروس کرونا انجام داده است.

به گزارش ایرنا،دولت لبنان از روز جمعه، به دنبال افزایش چشمگیر تعداد مبتلایان، تعطیلی این کشور را تا روز دوشنبه تمدید کرد .

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید