انصراف سعید جلیلی از انتخابات ریاست جمهوری

    کد خبر :819381

سعید جلیلی از ادامه انتخابات ریاست جمهوری انصراف داد.

سعید جلیلی با صدور اطلاعیه ای به نفع ابراهیم رییسی کناره گیری کرد.

متن اطلاعیه جلیلی به شرح زیر است

بسم الله الرحمن الرحیم
ملت شریف ایران
در طلیعه قرن جدید خورشیدی، ایران عزیز در آستانه یک انتخاب بزرگ قرار دارد.
هشت سال کم توجهی به توان ملی و معطل گذاشتن ظرفیت های کشور ارمغانی جز تحریم های بیشتر ، تورم  و بیکاری کم نظیر و  بحران های بی سابقه در مسکن و بورس  نداشته است.
از شهادت امیرکبیر تا کنون  هر بار ملت خواسته است به اتکای ظرفیت های خود و با استفاده از موهبت های بی نظیر الهی به یک جهش تاریخی نزدیک شود ، قدرت های استکباری و عوامل منفعل داخلی مانع شده اند و به تحقیر داشته های ملی پرداخته اند.
انقلاب اسلامی یک خیز بلند تمدنی برای عبور از موانع خارجی و داخلی  است واینک در گام دوم انقلاب ،اعتماد به سرمایه بزرگ  جوانان انقلاب اسلامی و اتکا به ظرفیت های بی نظیر فرهنگی-اجتماعی-سیاسی-اقتصادی  کشور؛برنامه،باور و اراده می خواهد تا با جهادی بزرگ ، جهش ایران اسلامی را در چهارسال آینده رقم بزند و در این سیر پر شتاب نباید حتی یک روز را از دست داد.
همچون همیشه پیشران چنین تلاشی،حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای است و بی گمان آنگاه که منتخب شما میزان بیشتری از آراء را داشته باشد با پشتوانه بزرگتری امکان خدمت خواهد داشت.
اکنون که بخش گسترده ای از آحاد جامعه به  برادر گرامی حجه الاسلام و المسلمین جناب اقای سید ابراهیم رئیسی اقبال نشان داده اند  شایسته است تا همه باورمندان جبهه انقلاب مبتنی بر آنچه ضرورت گام دوم انقلاب اسلامی است برای آغازی استوار،ازهم اکنون ایشان را با رای خود در قبول این مسئولیت بزرگ یاری رسانند .
تشکیل دولت انقلابی مقدمه به میدان آمدن همه ظرفیت های مردمی و نخبگانی کشور است و نباید حتی یک روز را در مسیر این جهاد فراگیر و همگانی برای جهش ایران از دست داد
از همه عزیزانی که تا کنون از سر صدق و نیت خالص به من لطف داشته اند می خواهم مبتنی بر باور، اراده انقلابی و برنامه هایی که در این هشت سال برای جهش کشور تهیه نموده اند تلاش خود را مصروف تایید، تصحیح و تکمیل مسیر دولت آینده نمایند.
به همه این عزیزان به ویژه جوانان و نوجوانانی که در این ایام با شور انقلابی ،شبانه روز تلاش نمودند؛ تاکید می کنم مسئولیت جهاد بزرگ برای جهش ایران را همچنان بر دوش خود ببینند و بدون خستگی و با امید و شوق لازم ، این جهاد کبیر را با تکیه به هدایت و نصرت الهی وبا معارف عمیق دینی که در رهنمودهای حضرت امام و مقام معظم رهبری جلوه گر است در خود زنده نگاه دارند و همچنان پرشور و پر انگیزه ،الگویی برای عمل انقلابی خالص و هدفمند در میدان ها و چالش های پیش رو باشند. امروز روز جهاد بزرگ برای جهش ایران است : بسم الله الرحمن الرحیم

منبع: ایسنا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید