اندی: موفقیت جوانان ایران در سطح آسیا حتمی است

  • ورزشی
  • شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ۱۴:۳۶
    کد خبر :221390

دبیر کمیته توسعه بدمینتون آسیا اظهار داشت: عملکرد فدراسیون بدمینتون ایران قابل ستایش است.

به گزارش بازتاب و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، محمد اندی دبیر کمیته توسعه بدمینتون آسیا از کشور اندونزی صبح امروز شنبه با حضور در محل فدراسیون بدمینتون با محمدرضا پوریا رییس فدراسیون بدمینتون دیدار و از عملکرد فدراسیون بدمینتون ایران ستایش کرد.

وی گفت: فدراسیون بدمینتون ایران در مقایسه با دیگر فدراسیونهای غرب آسیا از شرایط بهتری برخوردار است و این به دلیل مدیریت و برنامه ریزی مسوولان این فدراسیون بخصوص شخص رییس این فدراسیون می باشد.

دبیر کمیته توسعه بدمینتون آسیا برای سومین بار است که به ایران می آید و در مسابقات بین المللی فجر ایران شرکت می نماید.

اندی افزود: یکی از نکات با ارزش این رقابتها احترام مسوولان فدراسیون بدمینتون ایران به بازیکنان خارجی و اهدا یادبودهای صنایع دستی ایران است که این حرکت بسیار قابل ارزش است.

وی در مورد سطح بازیکنان ایرانی اظهار داشت: بدمینتون بازان ایرانی از شرایط بسیار خوبی برخوردارند و سطح بازی آنان با بازیکنان خارجی حاضر در این رقابتها برابر است و در صورت حضور بیشتر آنان در میادین بین المللی این قابلیت قابل رویت است و آنان این توانایی را خواهند داشت که مقام های نخست را کسب کنند.

دبیر کمیته توسعه بدمینتون آسیا سطح مسابقات بین المللی بدمینتون فجر ایران را بسیار عالی توصیف کرد و خاطرنشان کرد که هر دوره بهتر از دوره گذشته برگزار می شود. اندی گفت: شرایط بازیکنان جوان بدمینتون ایران بسیار خوب است و در صورت کسب تجارب بین المللی که با حضور در میادین برون مرزی حاصل خواهد شد، قطعا موفقیت آنان در سطح آسیا حتمی است.

وی سطح بازیکنان پسران و دختران ایران را یکسان ارزیابی کرد و گفت: این شرایط رقابتی می تواند به افزایش کارایی آنان در کسب مقام در رقابتهای بین المللی کمک نماید.

اندی حضور ثریا آقایی و امیر جباری در کمپ آسیایی در سال 2018 را قطعی و از احتمال حضور مهران شهبازی در این کمپ خبر داد. وی حضور بازیکنان ایران در مسابقات جهانی جوانان جهان و آسیایی ر ا یکی دیگر از ضرورت های ارتقاء سطح بدمینتون بازان ایران برشمرد.

دبیر کمیته توسعه بدمینتون آسیا همچنین اظهار داشت: حضور بازیکنان ایران در رده سنی بزرگسالان، جوانان، نوجوانان و زیر 17 و 15 سال در مسابقات جهانی و آسیایی بسیار با اهمیت است و فدراسیون جهانی و کنفدراسیون آسیایی نگاه ویژه ای به این مسابقات دارد.

وی اظهار امیدواری کرد که در سال جاری میلادی بازیکنان ایران به مسابقات جهانی اعزام شوند.

در این دیدار پوریا از محمد اندی به منظور حضور در بیست و هفتمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون ایران و حضور در کمپ پیشرفته (AOP) که قبل از این مسابقات در شهرستان زنجان تشکیل شده بود، تشکر و قدردانی کرد .

همچنین محمد اندی نیز از توجه رییس فدراسیون بدمینتون ایران به منظور توسعه و گسترش این رشته در ایران قدردانی نمود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید