«انتقام جویان: آخر بازی» همه رکوردها را شکست

    کد خبر :528113
فیلم ابرقهرمانی

«انتقام جویان: آخر بازی» جدیدترین فیلم ابرقهرمانی مارول روز گذشته با رسیدن به رقم مجموع فروش ۶۴۳ میلیون دلار رکورد پرفروش ترین افتتاحیه یک فیلم در سطح جهان را شکست.

فیلم ابرقهرمانی «انتقام جویان: آخر بازی» با دستیابی به رقم مجموع فروش ۶۴۳ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار در باکس آفیس جهانی، رکورد پرفروش ترین افتتاحیه یک فیلم را در تاریخ شکست. نکته عجیب و جالب این فیلم آن است که هنوز هفته به پایان نرسیده است.

بدین ترتیب دیزنی و مارول کمپانی های تهیه کننده این فیلم توانستند با این میزان فروش جهانی از رکورد قبلی که از آن فیلم «انتقام جویان: جنگ ابدیت» با ۶۴۱ میلیون دلار بود، فراتر روند.

فیلم «آخر بازی» داستان گروه انتقام جویانی است که برای گرفتن شخصیت تانوس بر می گردند.

بنابه گفته استودیوهای تولید کننده فیلم، «آخر بازی» تاکنون توانسته است در آنسوی آبها (خارج از آمریکا) ۴۸۷ میلیون دلار فروش داشته باشد و بدین ترتیب رکورد فروش افتتاحیه بین المللی را نیز که از آن «سریع و خشمگین» در سال ۲۰۱۷ بود جابجا کند.

«انتقام جویان: آخر بازی» همچنین تا به حال رکورد فروش سه روز اول افتتاحیه در کشور چین را نیز شکسته است. این فیلم در سه روز نخست اکرانش در کشور اژدهای سرخ ۲۱۷ میلیون دلار به جیب زده است.

«آخر بازی» در بازار آمریکای شمالی هم رکورد شکنی کرده است این فیلم در روز نخست اکرانش به رقم فروش تقریبی ۱۵۶,۷ میلیون دلار دست یافت و نزدیک به ۳۷ میلیون دلار بیشتر از رکورد قبلی که از آن «جنگ ستارگان: نیرو بر می خیزد» بود، فروش داشته است.

کمپانی دیزنی روز شنبه ۲۷ آوریل اعلام کرد طبق تخمینی که زده می شود احتمالا «آخر بازی» در سه روز نخست اکرانش در باکس آفیس داخلی آمریکا بین ۳۱۰ تا ۳۴۰ میلیون دلار فروش داشته باشد، این بدین معنی است که فیلم احتمالا می تواند رکورد فروش سه روز اول باکس آفیس آمریکای شمالی را نیز که هم اکنون از آن «انتقام جویان: جنگ ابدیت» با ۲۵۸ میلیون دلار است، بشکند.

«انتقام جویان: آخر بازی» بیست و دومین فیلم از دنیای سینمایی مارول است. این فیلم در وبسایت راتن تومیتوز امتیاز ۹۶ درصد را از منتقدان دریافت کرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید