فروش فیلم “زنان کوچک” از مرز ۱۰۰ میلیون دلار گذشت

    کد خبر :724750

فیلم زنان کوچک، نامزد اسکار و ساخته گرتا گرویگ از فروش 100 میلیون دلاری خود در باکس آفیس جهانی برای بازگشایی سینماها بعد از تعطیلی سه ماهه عبور کرد.

محصول کمپانی سونی و رجنسی از میان 472 سینما در 12 کشور خارجی، 745 هزار دلار به دست آورد. ژاپن نیز برای فروش این فیلم که از پایان هفته قبل آغاز شده بود 300 هزار دلار به‌دست آورد و در مجموع این فیلم توانست بیش از یک میلیون دلار فروش داشته باشد. افتتاحیه این فیلم در پایان هفته در دانمارک 170 هزار دلار به دست آورد و در کل تا الان یک میلیون دلار حاصل شده است.

زنان کوچک در حال حاضر در فروش جهانی خود در مرز 209 میلیون دلار ایستاده است.

سونی در روز یکشنبه گزارش فروش پایان هفته خود را اعلام کرده است و اینکه نخستین استودیوی هالیوودی است که ارقام باکس آفیس را از زمان تعطیلی سینماها اعلام کرده است و گفته که 2 هزار سالن سینما باز می‌شوند.

به گزارش تسنیم، در آمریکا بیشتر سینماها برنامه‌ریزی کرده‌اند که از میانه ماه جولای به بعد سینماها را با عناوین جدیدی مانند مولان و عقیده بازگشایی کنند.

هفته گذشته که سینماهای AMC گفتند برای استفاده ماسک ضرورتی نیست به سرعت تحت نقد قرار گرفتند و همین موضوع باعث شد تا جریان اصلی سینمایی آمریکا اعلام کند که استفاده از ماسک ضروری است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید