انتقام جوکوویچ از نفر اول تنیس دنیا

  • ورزشی
  • دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ ۹:۲۶
    کد خبر :1016247

نواک جوکوویچ یکی از بهترین بازی‌های اخیرش را در دیدار نهایی سینسیناتی برابر کارلوس آلکاراس انجام داد و فاتح این رقابت‌ها شد.

نواک جوکوویچ ۳۶ ساله برابر مرد شماره ۱ جهان در دیدار نهایی مسابقات تنیس مسترز سینسیناتی به برتری رسید تا رکورد ۳۹ قهرمانی ATP Masters ۱۰۰۰ را کسب کند. این دیدار حساس که تکرار فینال ویمبلدون نیز بود، پس از سه ساعت و ۴۹ دقیقه در حالی با برتری تنیسور صرب به پایان رسید که هر دو تنیسور استحکام ذهنی باورنکردنی از خود نشان دادند و یکی از زیباترین دیدارهای چند سال اخیر در تنیس را نشان دادند. این طولانی‌ترین فینال در تاریخ تور ATP (از سال ۱۹۹۰) بود.

جووکویچ: یکی از سخت‌ترین مسابقات زندگی‌ام بود

جوکوویچ در مصاحبه خود بعد از این دیدار گفت: راستش نمی‌دانم چه بگویم. توصیف این دیدار سخت است و قطعا یکی از سخت‌ترین مسابقاتی است که در زندگی‌ام انجام داده‌ام، صرف نظر از اینکه چه تورنمنت، چه رده، چه سطح و چه بازیکنی برابرم بود. این بازی باورنکردنی است. فراز و نشیب‌های زیادی بود ولی در نهایت توانستم برنده شوم. به طور کلی، یکی از سخت‌ترین و هیجان‌انگیزترین مسابقاتی است که تا به حال در آن شرکت کرده‌ام. الان فقط هیجان زده هستم.

آلکاراس: از تو یاد می‌گیرم

آلکاراس نیز در مراسم اهدای جام به جوکوویچ گفت:بازی مقابل شما و یادگیری از شما شگفت‌انگیز است. این مسابقه واقعا نزدیک بود اما من از قهرمانی مثل شما چیزهای زیادی یاد گرفتم. بنابراین به شما و تیمتان تبریک می‌گویم.

 ایسنا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید