انتقام‌گیری با چاشنی «زنده‌زنده سوزاندن دو جوان» در آتش + تصاویر

    کد خبر :29337

قرار شد که موتورسیکلت یاسر را آتش بزنیم، سپس شیلنگ بنزین، یک قوطی سس و پارچه‌ای به عنوان فیتیله تهیه کردیم، سهیل بنزین از موتورش بیرون کشید و بعد هر سه سوار موتور سهیل شدیم و به سمت منزل یاسر رفتیم، آنجا…

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا؛ ساعت 2:45 بامداد پنجم خرداد ماه جاری آتش‌سوزی در یک منزل دو طبقه قدیمی و متروکه در خیابان دماوند، نرسیده به چهارراه سبلان به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان چند ایستگاه آتش‌نشانی برای اطفای حریق به محل حادثه اعزام شدند.

 با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد شعله‌های سرکش آتش و دود از در و پنجره‌های ساختمان دو طبقه زبانه می‌کشد که آتش‌نشانان به سرعت پس از شکستن قفل درهای ورودی، اقدام به خاموش کردن آتش کرده و توانستند در مدتی کوتاه، شعله‌های آتش را مهار و کاملاً خاموش کنند .

نیروهای آتش‌نشانی هنگام خاموش کردن شعله‌های آتش در طبقات با اجساد بی‌جان دو مرد سی و چهل ساله مواجه شدند که داخل اتاق طبقه دوم و پاگرد بین دو طبقه این منزل افتاده بودند.

همزمان با کشف اجساد، مراتب به عوامل انتظامی نیز اعلام شد و تیمی از مأموران کلانتری 127 نارمک برای در محل حادثه حاضر شدند.

بررسی اولیه مأموران نشان از عمدی بودن این حادثه و آتش‌سوزی داشت که دقایقی بعد مأموران با بازپرس کشیک قتل پایتخت تماس گرفته و وی را در جریان گذاشتند.

با دستور بازپرس جسد دو متوفی برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و بازپرس امور جنایی تهران دستور تحقیقات در رابطه با این پرونده را صادر کرد.

تجسس‌های مأموران در این پرونده نشان داد همزمان با وقوع آتش‌سوزی یک دختر جوان به نام مینا و پسری به نام یاسر توانسته‌اند از این حادثه جان سالم به در برده و از خانه فرار کنند که مأموران مینا و یاسر را مورد بازجویی قرار دادند.

یاسر که برادر یکی از قربانیان حادثه بود، در اظهاراتش به مأموران گفت: مدتی قبل با مینا آشنا شدم و مدتی پس از آشنایی متوجه شدم که مینا چند ماه قبل از آشنایی با من با پسری به نام کامران ارتباط داشته و پس از مدتی ارتباطش با وی را قطع کرده است؛ من با کامران اختلافات زیادی داشتم و حتی یک بار با قمه ضربه‌ای به دستش زدم، کامران نیز کینه زیادی نسبت به من داشت.

وی ادامه داد: شب حادثه با مینا داخل خانه در طبقه پایین بودیم و برادرم و دوستش در طبقه بالا بودند، ناگهان خانه آتش گرفت و ما فرار کردیم اما شعله‌های آتش به حدی سرکش بود که آنها نتوانستند فرار کنند و جان باختند.

پس از این اظهارات، مأموران کامران و برادرش را بازداشت کردند، آنها ابتدا در بازجویی‌ها منکر این قضیه شدند اما کامران پس از انتقال به دادسرای امور جنایی تهران در اظهاراتش به قاضی نقدی‌نژاد؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت گفت: من با یاسر اختلاف داشتم اما این اختلاف در حد آتش زدن خانه آنها نبود، شب حادثه با دو تن از دوستانم به نامهای آرش و سهیل در حال کشیدن قلیان بودیم که صحبت از یاسر شد و دوستانم گفتن می‌خواهند از وی انتقام بگیرند، آنها برای آتش زدن خانه یاسر از من جدا شدند و دیگر از آنها خبری نداشتم تا اینکه خبر آتش‌سوزی و مرگ برادر یاسر و دوستش را شنیدم.

با توجه به اینکه تمام تحقیقات حاکی از آن بود که این حادثه کار کامران است مأموران بار دیگر کامران را مورد بازجویی قرار دادند تا اینکه وی به آتش زدن خانه اعتراف کرد.

کامران پیش از ظهر امروز به دادسرا منتقل شد و در اظهاراتش به بازپرس پرونده گفت: حدود ساعت 11 شب 4 خرداد ماه جاری با آرش و سهیل مقابل منزلمان ایستاده بودم که یاسر و یکی از دوستانش با موتورسیکلت نزد ما آمدند؛ یاسر با من درگیر شد و پس از پاشیدن اسپری فلفل به صورتم با قمه، ضربه‌ای به دستم زد، یاسر با قمه به آرش نیز ضربه زد و فرار کرد که من با پلیس تماس گرفت و مأمور انتظامی آمد.

وی ادامه داد: با پلیس در خانه یاسر رفتیم اما کسی آنجا نبود، من به مقابل منزلمان برگشتم و آرش و سهیل هنوز آنجا بودند، بعد با آنها صحبت کردیم و قرار شد که موتورسیکلت یاسر را آتش بزنیم، سپس شیلنگ بنزین، یک قوطی سس و پارچه‌ای به عنوان فیتیله تهیه کردیم، سهیل بنزین از موتورش بیرون کشید و بعد هر سه سوار موتور سهیل شدیم و به سمت منزل یاسر رفتیم آنجا سهیل فندک زد و فیتیله روشن شد، بعد نیز من شیشه بنزین را داخل حیاط روی موتورسیکلت یاسر انداختم، موتور آتش گرفت و فرار کردیم.

کامران که مدعی بود فقط قصد داشته به یاسر خسارت مالی بزند، افزود: در این حادثه برادرم هیچ نقشی نداشت و من فقط می‌خواستم موتور یاسر را آتش بزنم حتی هیچ اطلاعی نداشتم که آنها داخل منزل هستند، من سهیل و آرش قبل از حادثه ماده مخدر مصرف کرده بودیم و مشروب خوردیم اما می‌دانستم که چه می‌کنم.

پس از این اظهارات قاضی نقدی‌نژاد؛ بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران متهم را در اختیار مأموران اداره آگاهی قرار داد و تحقیقات در رابطه با این پرونده ادامه دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید