انتقاد خواننده گروه آریان از «بَند»های موسیقی

    کد خبر :483323
خواننده گروه آریان

خواننده گروه آریان به استفاده گروه‌های موسیقی از کلمه «بند» انتقاد کرد.

علی پهلوان در صفحه اینستاگرام خود نوشت:« پسوند «بند» موقع انگلیسی نوشتن گروه ترجمه می‌شه به بند و درسته ولی وقتی داریم فارسی می‌نویسیم و بعد از اسم می‌نویسیم بند‌، من‌همش احساس می‌کنم داریم راجع به یه چیزی مثل زانوبند و مچ‌بند صحبت می‌کنیم. به نظرم استفاده از واژه‌گروه قشنگ‌تره در فارسی تا بند. ..بند در فرهنگ معین به معنی گره، محل پیوستن دو چیز و زنجیر و ریسمان و حبس است».

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید