انتصاب مدیر دوشغله در امپراتوری شستا+ سند

  • سیاسی
  • دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰ ۱۳:۵۶
    کد خبر :695482

طی حکمی از سوی علی رستمی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا)؛ مهدی مقدم به سمت سرپرست دفتر مرکزی حراست این مجموعه منصوب شد.

وی هم اکنون سرپرست حوزه مدیریت و مشاور مدیرعامل می باشد و مشخص نیست مدیرعامل محترم به چه انگیزه ای مدیری را که بخش اعظم انرژی روزانه اش صرف اداره امور دفترش می شود را به عنوان سرپرست جدید دفتر مرکزی حراست انتخاب کرده است؟

اگر چه شاید دوره انتصاب جناب مقدم با توجه به متن حکمشان کوتاه باشد، ولیکن نکته حائز اهمیت این است که ایشان حتی اگر انگیزه و توان لازم را برای اداره دفتر حراست مجموعه معظمی چون شستا را داشته باشند باز هم مشغله وی در پست دیگر، اجازه تمرکز لازم برای فعالیت در شغل پرمشغله و حساس مدیر حراست را به ایشان نخواهد داد.

موضوع مدیران دوشغله در مجموعه وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی از مسائلی بود که در سال های اخیر حواشی متعددی را برای این وزارتخانه ایجاد کرد تا جاییکه اردیبهشت سال 1398 وزیر وقت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در توئیتر خود نوشت: “با تکیه بر تعهد قبلی به مردم، با استعفای ۳۸ نفر از دو یا چند شغله‌های مجموعه‌های تابعه وزارتخانه و طبق اعلام رسمی رئیسان صندوق ها، پرونده دوشغله‌ها (ماده ۲۴۱) در وزارت کار بسته شد”.

شریعتمداری گفته بود: از امروز هر فرد دوشغله استعفا نداده باشد از هر دو شغل عزل و به مراجع ذیصلاح معرفی خواهد شد.

انتظار افکار عمومی این است که مدیران جدید در وزارت تعاون و شرکت های زیر مجموعه بسیار جدی تر از مدیران گذشته دغدغه عمل به قوانین و دستور العمل ها را داشته باشند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید