انتشار One UI 4.1 سامسونگ برای گوشی های تاشو گلکسی زد 3 و زد فلیپ 3

    کد خبر :896111

شرکت سامسونگ انتشار به‌روزرسانی One UI 4.1 برای دستگاه‌های پرچم‌دار قدیمی‌تر خود را آغاز کرده است. بر این اساس گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 نخستین مدل‌های واجد شرایط دریافت آپدیت مذکور هستند.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_این آپدیت با قابلیت‌های جدید ویرایش عکس و صفحه‌کلید به‌روزرسانی شده سامسونگ با قابلیت پشتیبانی بومی از قوانین گرامری منتشر شده است. فرآیند انتشار آپدیت جدید برای دستگاه‌های گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 هم‌اکنون آغاز شده است. این به‌روزرسانی کمتر از 950 مگابایت حجم داشته و از جدیدترین پچ امنیتی اندروید متعلق به ماه مارس 2022 میزبانی می‌کند.

این به‌روزرسانی به‌ترتیب برای دستگاه‌های قدیمی‌تر زیر نیز منتشر خواهد شد:

  • سری گلکسی S21 (شامل مدل گلکسی S21 FE)
  • سری گلکسی S20 (شامل مدل گلکسی S20 FE)
  • گلکسی زد فولد 2
  • گلکسی فولد 5G و گلکسی فولد
  • گلکسی زد فلیپ 5G و گلکسی زد فلیپ
  • سری گلکسی نوت 20
  • گلکسی نوت 10 پلاس و گلکسی S10
  • اسمارت‌فون‌های منتخب سری گلکسی A و تبلت گلکسی تب S7 FE نیز در آینده‌ای نزدیک از این به‌روزرسانی بهره‌مند خواهند شد.

در توضیح ویژگی‌های جدید این به‌روزرسانی بایستی خاطرنشان کرد که قابلیت اشتراک‌گذاری Google Duo Live به کاربران امکان می‌دهد تا حین انجام مکالمه، محتوای صفحه‌نمایش گجت را با دوستان خود به اشتراک گذاشته و تصاویر موجود در اپلیکیشن پیش‌فرض Samsung Gallery را با یکدیگر تماشا نمایند. این ویژگی جدید از برنامه مرورگر سامسونگ و اپلیکیشن Notes نیز پشتیبانی می‌کند.

دسترسی به اپلیکیشن Expert RAW کماکان به مدل‌های گلکسی S21 اولترا و سری گلکسی S22 محدود خواهد بود. این قابلیت در آوریل سال 2022 به گلکسی زد فولد 3 اضافه شده و هندست‌های گلکسی S20 اولترا، گلکسی نوت 20 اولترا و گلکسی زد فولد 2 نیز در اواخر سال جاری از چنین قابلیتی بهره‌مند خواهند شد.

اپلیکیشن Expert RAW ابزارهای کنترلی اضافی جهت عکس‌برداری را در اختیار کاربران قرار داده و امکان ویرایش ویدیوها و تصاویر ثبت شده با فرمت‌های JPG و DNG RAW را فراهم می‌کند. بعلاوه سامسونگ با انتشار این به‌روزرسانی جدید، قابلیت Object Eraser را در دسترس کاربران خود قرار داده است. این ابزار به کاربران امکان می‌دهد تا اشیاء ناخواسته را از تصاویر خود حذف نمایند. بعلاوه آپدیت جدید به‌همراه قابلیت‌های اشتراک‌گذاری ارتقایافته تصاویر، گزینه‌های مربوط به اشتراک‌گذاری فوری و قوانین گرامری یکپارچه با صفحه‌کلید سامسونگ منتشر شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید