انتشار اولین تصویر از سریال ارباب حلقه ها

    کد خبر :832868
انتشار اولین تصویر از سریال ارباب حلقه ها

بعد از مدت‌ها انتظار، اولین تصویر از سریال «ارباب حلقه ها» پروژه پرهزینه استودیو آمازون منتشر و تاریخ پخش این سریال مشخص شد.

به طور رسمی تاریخ پخش سریال «ارباب حلقه‌ها» از شبکه آمازون مشخص شد.

اولین قسمت از این سریال حماسی مورد انتظار که مدت زیادی است علاقه‌مندان به این سبک از آثار را منتظر گذاشته، در تاریخ دوم سپتامبر سال ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد و قسمت‌های بعدی نیز به طور هفتگی منتشر خواهند شد. فیلمبرداری فصل اول این سریال در نیوزیلند در تاریخ دوم آگوست به پایان رسیده بود. آمازون علاوه تاریخ انتشار، اولین تصویر رسمی از این سریال را منتشر کرد که در ادامه می‌توانید آن را ببینید.

 سریال ارباب حلقه ها

بر اساس وبسایت رسمی جزئیات زیادی از داستان سریال «ارباب حلقه ها» مشخص نیست، اما میدانیم که داستان آن در دورانی روایت می‌شود که به عصر دوم معروف است. عصر دوم، هزاران سال پیش از اتفاقاتی است که در کتاب‌های «ارباب حلقه ها» و «هابیت» رخ داده بود. تیم بازیگری برجسته‌ای برای این سریال انتخاب شده که در بین آن‌ها اسامی جدید و گاهی هم افراد نام آشنایی دیده می‌شود.

جنیفر استالکی از روسای کمپانی آمازون گفت: ماجراجویی ما در دنیای ارباب حلقه‌ها از تاریخ دوم سپتامبر ۲۰۲۲ آغاز خواهد شد. نمی‌توانیم به اندازه کافی شگفت زده بودن خودمان برای همراه کردن مخاطبان جهانی با این سریال حماسی در سرزمین میانه ابراز کنیم. تهیه کنندگان، بازیگران، خالقان و تیم تولید تلاش خستگی ناپذیری را در نیوزیلند انجام داده اند تا این داستان جذاب ساخته شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سریال «ارباب حلقه ها» هزینه هنگفتی را روی دست کمپانی آمازون گذاشته است. هالیوود ریپورتر چند ماه قبل گزارش داد که آمازون تنها برای فصل اول این سریال ۴۶۵ میلیون دلار هزینه کرده و قرار است چند فصل دیگر از این سریال ساخته شود. این آمار «ارباب حلقه ها» را به پرهزینه‌ترین سریال تلویزیونی تاریخ تبدیل کرد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید