ارشا اقدسی را شبانه کشتند

    کد خبر :832814
ارشا اقدسی را شبانه کشتند

در حالی‌که دقایقی پس از بامداد سه‌شنبه دوازدهم مردادماه خبر درگذشت ارشا اقدسی در برخی رسانه‌های رسمی و صفحه‌های مجازی منتشر شد، یکی از دوستان نزدیک او با تکذیب این خبر از بررسی پرونده‌ این بدلکار توسط یک تیم پزشکی ایرانی خبر داد.

ارشا اقدسی که برای بازی و بدلکاری در یک فیلم خارجی مدتی است در بیروت به سر می‌برد، چند روز قبل در حین کار دچار سانحه و آسیب جدی مغزی شد.

پزشکان لبنانی با بیان این‌که شرایط جسمانی او مساعد نیست او را به خواب مصنوعی بردند تا برای عمل جراحی در روز دوشنبه، یازدهم مرداد آماده شود اما این اتفاق میسر نشد و درصد زنده ماندن ارشا اقدسی در حد یک درصد اعلام شد.

بر این اساس ساعاتی قبل خبرهایی از آخرین وضعیت این هنرمند و بدلکار که شرایط وخیم او را نشان می‌داد، به همراه درخواست مادرش برای دعا به‌خاطر سلامتی او و همچنین نقل قولی مبنی بر وصیت ارشا اقدسی برای اهدای عضو منتشر شد و همین‌ها کم‌کم اخبار فضای مجازی و حتی رسانه‌های رسمی را به سمت خبر درگذشت او پیش برد.

البته خبر درگذشت اقدسی ابتدا در پست اینستاگرامی یکی از دوستان او اعلام شد و به سرعت در برخی خبرگزاری‌ها و صفحه‌های سینمایی و غیرسینمایی فضای مجازی بازنشر شد.‌ اگرچه این پست حذف شد اما خبرهای ضد و نقیض نیمه‌شبی همچنان ادامه داشتند تا این‌که حامد تهرانی یکی از دوستان این هنرمند دقایقی قبل خبر درگذشت او را تکذیب کرد و گفت که با وجود درصد کمی امید که به زندگی ارشا باقی است، ولی او هنوز زنده است.

همچنین دوست دیگر او ویدیویی را به وقت نیمه‌شب تهران از بیمارستان بیروت منتشر و با تکذیب خبر درگذشت ارشا اقدسی اعلام کرد: ارشا شانس خیلی کمی دارد و دکترهای لبنان او را جواب کرده‌اند، اما خوشبختانه به لطف پزشکان خوب ایرانی یک کمیسیون پزشکی همین شبانه در حال تشکیل است و عکس‌های ام آر آی او را بررسی می‌کنند و امیدوارند.

به گفته او، نظر پزشکان ایرانی بر این است که ارشا اقدسی چند روز دیگر باید در این حالت یعنی خواب مصنوعی باقی بماند و اگر ضریب هوشیاری بالا برود، امکان دارد که به لبنان بیایند و در آن‌جا او را عمل کنند.

به گزارش ایسنا، او همچین با ‌تاکید بر این‌که هنوز امید هست و ارشا زنده است دوستداران او را قسم می‌دهد که با انتشار اخبار دروغ چیزی نگویند که بعد پشیمان شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید