انتشار اطلاعاتی از سیستم عامل ویندوز 12

    کد خبر :978976

شرکت مایکروسافت در نظر دارد سال 2024 نسخه بعدی ویندوز ر ا تحت عنوان ویندوز 12 معرفی کند. نسخه‌ای که تغییراتی نسبت به نسخه فعلی خواهد داشت.

بازتاب-بر اساس گزارش‌های قبلی، ویندوز 12 می‌تواند به‌زودی یعنی در سال آینده معرفی شود. افشای اطلاعات اخیر اعتبار بیشتری به پیشنهادات مبنی بر اینکه نسخه جدید ویندوز در راه است، می‌دهد. یک توییت حذف شده توسط @leaf_hobby، که به افشا اطلاعات سخت‌افزاری اینتل معروف است، بیان کرد که ویندوز 12 در لیست سیستم‌عامل پشتیبانی شده برای چیپست‌های دسکتاپ Meteor Lake-S اینتل قرار دارد.

مهم است که گزارش‌های امروز را در چارچوب قرار دهید. آنها به جزئیات افشا در مورد چیپست اشاره می‌کنند که به سیستم عاملی اشاره دارد که وجود آن توسط مایکروسافت به طور عمومی تایید نشده است. با وجود قطعات و گزارش‌های بسیار، باید این موضوع را شایعه دانست.

ویندوز 12

VideoCardz جزئیات به اشتراک گذاشته شده را قبل از حذف توییت @leaf_hobby ثبت کرد.  انتظار می‌رود چیپست مورد بحث، Z980، با پردازنده‌های Intel Meteor Lake و Arrow Lake همراه شود. براساس گزارش BenchLife، پردازنده‌های Meteor Lake ممکن است در سه ماهه دوم سال 2024 وارد بازار شوند.

ویندوز 11 برای اولین بار در اکتبر 2021 عرضه شد. باتوجه به برنامه انتشار مایکروسافت، ویندوز 12 احتمالا در سال 2024 عرضه خواهد شد. برنامه‌ها همیشه در معرض تغییر هستند، اما ما حداقل پیش بینی  داریم که چه زمانی باید منتظر انتشار بزرگ بعدی باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید