انتشار اطلاعاتی از سری پیکسل 7 گوگل

    کد خبر :889415

به تازگی اطلاعات جدیدی درباره گوشی‌های بعدی گوگل، یعنی پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو منتشر و برخی از مشخصات نسل جدید پرچم‌داران گوگل افشا شده است. انتظار می‌رود گوشی‌های پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو در ماه اکتبر 2022 (آبان 1401) معرفی شوند و حالا هشت ماه قبل از زمان معرفی احتمالی، اولین جزئیات در مورد گوشی‌های آینده گوگل فاش شده است.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_بر اساس گزارش منتشر شده دو گوشی آینده گوگل از نسل دوم چیپست اختصاصی تنسور به همراه مودم 5300 اگزینوس ساخت سامسونگ بهره خواهند برد. اسم رمز پیکسل 7 و پیکسل 7‌ پرو نیز ظاهرا به ترتیب Cheetah (چیتا) و Panther (پلنگ) است که در نوع خود جالب به نظر می‌آید. گوگل پیش از این و برای سری پیکسل 6 خود از اسم رمز مربوط به ماهی‌ها یا سایر موجودات دریایی استفاده کرده بود و پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو Oriole و Raven نامیده می‌شدند که ظاهراً نام‌گذاری پرندگان با پیکسل 6a با نام Bluejay  ادامه پیدا می‌کند تا در سری 7 گوگل پیکسل به گربه‌سانان برسیم.

با این وجود به نظر می‌رسد گوگل با هر نسل اسم رمز دستگاه‌های خود را تغییر می‌دهد. علاوه بر این، در گزارش جدید به مودم 5300 اگزینوس با نام رمز RavenClaw اشاره شده که به فیلم‌ها و داستان‌های هری پاتر اشاره دارد.

سال گذشته زمانی که اولین نسل تراشه تنسور در‌ حال توسعه بود، گوگل این تراشه را در برخی از گوشی‌های پیکسل 5 با اسنپدراگون ۷۶۵ جایگزین کرد تا آن را آزمایش کند و سپس به این مدل‌ها نام‌ رمز Whitefin داده شد که ترکیبی از WhiteChapel، یعنی نام‌ رمز پروژه‌ تنسور و Redfin هم نام‌ رمز پیکسل 5 بود.

به‌ همین‌ ترتیب، گمان می‌رود که شاید Raven در RavenClaw، به گوشی پیکسل 6 پرو اشاره داشته باشد و Claw نیز چیزی در رابطه‌ با گربه‌سانان باشد که در این‌ صورت این دستگاه می‌تواند پیکسل 6 پرو با قسمتی داخلی از پیکسل 7 باشد که برای اهداف آزمایشی ساخته شده است.

البته هنوز زمان زیادی تا معرفی رسمی نسل بعدی گوشی‌های گوگل باقی مانده و ممکن است موارد فوق دست خوش تغییر شود. بنابراین باید منتظر ماند تا اخبار و گزارش‌های رسمی بیشتری درباره این دو گوشی منتشر شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید