انتخاب بهترین مواد مصرفی چاپ دیجیتال

    کد خبر :870874

برای انتخاب بهترین مواد مصرفی چاپ دیجیتال یعنی تونر و دولوپر معتبر ترین و اولین مرجع فروش تونر و مواد مصرفی کونیکا یعنی ساها پرینت را توصیه میکنیم.

برای خرید تونر و انواع مواد مصرفی باید از اصالت جنس و کیفیت آن مطمعن شد. در این مطلب به صورت اختصاصی به دولوپر دستگاه چاپ دیجیتال خواهیم پرداخت.

دولوپر یکی از اجزای چاپ در دستگاهای چاپ دیجیتال می باشد.دولوپر علاوه بر کیفیت در هزینه ها تعمیر و استهلاک ماشین چاپ تاسیر زیادی دارد.در این مقاله قصد داریم به صورت اختصاصی به دولوپر کونیکا و تاثیر آن بروی چاپ و خرابی های ناشی از آن بپردازیم.

زمانی که دولوپر خاصیت مغناطیسی خود را از دست میدهد یا به عبارتی نیاز به تعویض دارد اولین نشانه های آن کثیف شدن شارژر و ضمینه دادن رنگ بر روی چاپ می باشد. زمانی که شارژر کثیف می شود در اولین مرحله کیفیت چاپ خراب می شود ودر مرحله بعد درام از همان قسمتی که شارژر کثیف شده است خراب شده و همین علت باعث کم شدن دولوپر و در نهایت کد دادن دستگاه می شود.

تمام این موارد علاوه بر استهلاک و هزینه های بسیاری که به استفاده کننده از این دستگاه تحمیل می کند.مصرف تونر را دو چندان می کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید